    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Date: Thu, 8 May 2014 00:24:21 +0200
    <6o193ur7grgi$.dlg@lepper.institute.com>
    <5369d5e0$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <5369f860$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gdxmsvnl6fzx$.dlg@lepper.institute.com>

    "Waldek Godel" wydumał(a) w wiadomości ID

    > W przypadku braku agrumentów merytorycznych w dyskusji. Dyskusja
    > merytoryczna skończyła się już jakiś czas temu, zresztą sam ją zakończyłeś.
    > Zakładając, że kiedykolwiek była merytoryczna.

    Co z tego, skoro dotąd niczego nie zrozumiałeś merytorycznie? Próbowałeś jedynie
    zaimplementować mi że Cię przezywam ignorując zupełnie cudzusłów, którego użyłem
    celem wskazania Tobie że masz problemy ze zrozumieniem tego, co się do Ciebie
    pisze, tym bardziej że stoję w opcji (trudne słowo) WYTŁUMACZENIA TOBIE/POMOCY
    czegoś, czego nie pojmujesz. Sorry, prościej się nie da. Mógłbym Cię zwyczajnie
    olać i nazwać kretynem czy zbluzgać jak psa (nadal potrafię:), to taka dodatkowa
    sprawność ale ta opcja jest dla Ciebie na tym poziomie niedostępna. Zadowolę się
    tym że "nie ogarniasz" wiadomości podstawowych z zakresu prostej logiki i
    wyciągania wniosków, to mi w zupełności wystarczy :)

    --
    Michael________