  • 101. Data: 2014-05-19 18:33:34
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 13:02, MichaelData(R) pisze:
    > Trybun wydumał(a) w news:5379e2e0$0$2237$65785112@news.neostrada.pl :
    >
    > To wyslij kogos innego, niech poda swoje dane :)

    Tak. to by było jakieś wyjście, jednak nowy starter Play za 5 zł i tak
    wyjdzie taniej niż taka operacja..;-)

  • 102. Data: 2014-05-19 18:33:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "MichaelDataR" 5379e4ba$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Możesz mnie wysłać. ;) Ale zapłacisz mi za mój czas.
    > (alby było jasne -- jestem bardzo tani) Co jednak
    > wówczas, gdy popełnisz przestępstwo za pomocą tego
    > numeru? Przykładowo -- zgwałcisz jakaś babcię w autobusie? ;)
    > (pomysły na inne przestępstwa nie przybywają do mej głowy)

    Tańszy nawet niż nowy starter za 5 zł?
    No no, co ci za myśli chodzą po głowie.. :-D

  • 103. Data: 2014-05-19 18:34:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5379e36a$0$2237$6...@n...neostrada.pl

    > Hasło to inny krok.

    Ale pierwszy, bez niego nawet nie zacznie się cała procedura..

    > Do czego? Monstera trzeba tak często restartować,
    > że wpisywanie PINu odpada.
    >
    > Dziewicza SIMka także poszła bez PINu. Na razie
    > numer nie jest przeniesiony.

    Do weryfikacji zapomnianego kodu PIN. Teraz jest ci niepotrzebne, jednak
    nigdy nie wiadomo czy nie będzie potrzebny w przyszłości..

  • 104. Data: 2014-05-20 00:01:55
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    [...]

    > Tak. to by było jakieś wyjście, jednak nowy starter Play za 5 zł i tak wyjdzie
    > taniej niż taka operacja..;-)

    To zależy jak bardzo...zależy Ci na obenym numerze. Sądząc z czasu jaki
    poświęciłeś na problem na tej grupie, spokojnie mógłbyś to już "załatwić"
    osobiście. Nie mam pojęcia co powstrzymuje Cię od realizacji bo na pewno nie jest
    to CZAS :]

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 105. Data: 2014-05-20 00:08:42
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Możesz mnie wysłać. ;) Ale zapłacisz mi za mój czas.
    https://groups.google.com/forum/#!original/alt.pl.co
    mp.os.windowsxp/Fu2tK_17jTw/EV7qcA0ZLnYJ

    Przecież mnie pląkłes dwa lata temu :> Generalnie ja się z tego ucieszyłem wtedy,
    więc mi tego nie psuj :>

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 106. Data: 2014-05-20 00:15:47
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    [...]
    > A swoją drogą p. Godel jest jakby trochę przewrażliwiony na punkcie trollizmu.
    Dziwne, wydaje mi się że to on trolluje w tym wątku :>
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 107. Data: 2014-05-20 09:28:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 00:15, MichaelData(R) pisze:
    > "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    > [...]
    > Dziwne, wydaje mi się że to on trolluje w tym wątku :>

    I nie tylko w tym. Zdecydowana większość jego twórczości na tej grupie,
    to personalne ataki na dyskutantów.

  • 108. Data: 2014-05-20 09:28:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 00:01, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > "załatwić" osobiście. Nie mam pojęcia co powstrzymuje Cię od
    > realizacji bo na pewno nie jest to CZAS :]

    No, zależy, oprócz numerów w książce telefonicznej, ten numer jest
    kontaktem do różnych instytucji. A więc wielce wskazane by było zostanie
    przy nim.
    Mój czas tak wygląda że ja codziennie siedzę po 8-9 godzin przy
    kompie, i to nie z powodu swojej obecności/aktywności na tej grupie.

    Co powstrzymuje - chroniczna wręcz niechęć do podporządkowywania się
    całemu temu nikomu do niczego niepotrzebnemu q*estwu. Które ma na celu
    nas Polaków tylko i wyłącznie sprowadzać do roli posłusznego bydła.

    P.S. Twoje wycieczki personalne w dyskusjach sprawiają że można odnieść
    wrażenie że p. Godel i Ty to jedna i ta sama osoba.

  • 109. Data: 2014-05-20 20:14:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > I nie tylko w tym. Zdecydowana większość jego twórczości na tej grupie, to
    > personalne ataki na dyskutantów.

    To nie jest trolowanie

  • 110. Data: 2014-05-21 01:28:27
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    [...]

    > Co powstrzymuje - chroniczna wręcz niechęć do podporządkowywania się całemu
    > temu nikomu do niczego niepotrzebnemu q*estwu. Które ma na celu nas Polaków
    > tylko i wyłącznie sprowadzać do roli posłusznego bydła.

    Może spójrz na to inaczej? Bydło może Ciebie wykorzystać, więc należy się bronić
    przed bydłem? Masz takie narzędzie i możesz (nikt Cie nie zmusza) do
    skorzystania. Jakie? Ochrona numeru, który nareszcie będzie TYLKO TWÓJ a nie tego
    co Ci ukradnie...czy hasła, pin, puk.

    > P.S. Twoje wycieczki personalne w dyskusjach sprawiają że można odnieść
    > wrażenie że p. Godel i Ty to jedna i ta sama osoba.

    Sorry jeśli uraziłem. Możliwe że mam inny punkt patrzenia bo od nastu lat mam
    abonament jako podstawę a prepaidy kupuję okazjonalnie, głównie dla sprzętu,
    który wymaga działania "technicznie" i nie potrzebuję tego przenosić/rejestrować.
    Ponieważ wiążę się na jakiś czas z danym operatorem (abonament) to mam inne
    spojrzenie na ten temat a mój numer telefonu jest zbyt "ważny" abym go utracił w
    jakikolwiek sposób.

    --
    Michael________