  • 111. Data: 2014-05-21 15:33:23
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 537a3266$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Tańszy nawet niż nowy starter za 5 zł?

    Raczej tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 112. Data: 2014-05-21 15:39:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" lldvdv$id1$...@u...news.interia.pl

    > https://groups.google.com/forum/#!original/alt.pl.co
    mp.os.windowsxp/Fu2tK_17jTw/EV7qcA0ZLnYJ

    > Przecież mnie pląkłes dwa lata temu :> Generalnie ja się z tego ucieszyłem wtedy,
    więc mi tego nie psuj :>

    Widocznie jakieś porządki coś popsuły.
    Albo nie dodałem Cię do wiadomej listy.
    Mogę to oczywiście uczynić teraz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 113. Data: 2014-05-21 15:49:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 537a3278$0$2226$6...@n...neostrada.pl

    > Do weryfikacji zapomnianego kodu PIN. Teraz jest ci niepotrzebne, jednak nigdy nie
    wiadomo czy nie będzie potrzebny w
    > przyszłości..

    Na razie nie jest mi potrzebny. :) Nie używałem PUKu od
    kilkunastu lat. Od czasów zakupu Monstera nie używam PINu,
    bo jest to zbyt uciążliwe. PINy nie chronią zawartość SD,
    a tam IMO są najcenniejsze informacje. Sam złom też jest
    dla mnie zbyt cenny, aby go narażać na kradzieże.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 114. Data: 2014-05-21 17:53:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 May 2014 00:08:42 +0200, MichaelData(R) <s...@o...com>
    wrote:

    >https://groups.google.com/forum/#!original/alt.pl.c
    omp.os.windowsxp/Fu2tK_17jTw/EV7qcA0ZLnYJ

    >Przecież mnie pląkłes dwa lata temu :> Generalnie ja się z tego ucieszyłem wtedy,
    >więc mi tego nie psuj :>
    pod tym linkiem jest post od sumar@ costam a Ty jestes spam@

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 115. Data: 2014-05-21 18:12:14
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    WAM wydumał(a) w news:7vipn9h1hvipirdr9hlf6cu8hu2llhek90@4ax.com :
    mp.os.windowsxp/Fu2tK
    > pod tym linkiem jest post od sumar@ costam a Ty jestes spam@

    Ręka Ci odpadnie jak odkopiesz cały wątek? Czy mam podać z marchewką, na
    złotych talerzach i dobrym winem?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 116. Data: 2014-05-21 18:25:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 May 2014 17:53:44 +0200, WAM napisał(a):

    > pod tym linkiem jest post od sumar@ costam a Ty jestes spam@

    No coś ty, on ich zupełnie nie zna w i w ogóle nie wie o czym ty do niego
    piszesz. On przyszedł w tym futrze i w nim wychodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 117. Data: 2014-05-23 22:28:09
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-21 18:12, MichaelData(R) pisze:
    > WAM wydumał(a) w news:7vipn9h1hvipirdr9hlf6cu8hu2llhek90@4ax.com :

    > Ręka Ci odpadnie jak odkopiesz cały wątek? Czy mam podać z marchewką, na
    > złotych talerzach i dobrym winem?

    Oooo Myszael, Myszael je, je, je!

  • 118. Data: 2014-05-24 12:22:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 537a3266$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej tak.

    Co to znaczy "raczej"? Wobec tego podaj swoje cenę za tą usługę..

  • 119. Data: 2014-05-24 12:25:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-21 01:28, MichaelData(R) pisze:
    > "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    > [...]
    >
    > Może spójrz na to inaczej? Bydło może Ciebie wykorzystać, więc należy
    > się bronić przed bydłem? Masz takie narzędzie i możesz (nikt Cie nie
    > zmusza) do skorzystania. Jakie? Ochrona numeru, który nareszcie będzie
    > TYLKO TWÓJ a nie tego co Ci ukradnie...czy hasła, pin, puk.

    Zawiłość procedury przenoszenia numeru może służyć tylko jednemu -
    sprowadzeniu społeczeństwa do roli posłusznego bydła. Ten kraj po 89
    roku nie jest zorientowany aby ludności to mieszkającej żyło się lekko
    łatwo i przyjemnie.

    > Sorry jeśli uraziłem. Możliwe że mam inny punkt patrzenia bo od nastu
    > lat mam abonament jako podstawę a prepaidy kupuję okazjonalnie,
    > głównie dla sprzętu, który wymaga działania "technicznie" i nie
    > potrzebuję tego przenosić/rejestrować. Ponieważ wiążę się na jakiś
    > czas z danym operatorem (abonament) to mam inne spojrzenie na ten
    > temat a mój numer telefonu jest zbyt "ważny" abym go utracił w
    > jakikolwiek sposób.

    Spoko, niczym mnie nie uraziłeś nie uraziłeś. O tym podobieństwie stylu
    do tego prezentowanego do p. Godela to tylko taka uwaga na marginesie.
    No tak, ja natomiast oczekuję przepisów ułatwiających życie klientom
    telefonii komórkowej, w pierwszej kolejności zaniechanie wymagania
    składania wypowiadań przy umowach zawartych na czas określony (ew.
    likwidacji całego tego pokrętnego matactwa, które jest związane z tymi
    umowami) Punkt nr 2 to uproszczenie procedury przy przenoszeniu numeru
    do innej sieci itditp. spraw w których klient jest zmuszony do
    tańcowania w rytm idiotycznej melodyjki granej przez animatorów.

  • 120. Data: 2014-05-24 12:25:58
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 20:14, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > To nie jest trolowanie

    A co? Jak nazwać uporczywe posty mające bardzo mało wspólnego z tematyką
    grupy?