    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru.
    Date: Fri, 02 May 2014 03:56:44 +0200

    On Thu, 01 May 2014 21:25:35 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Dziękuje za informację, ale wobec powyższego chyba dam sobie z tym
    >spokój - za dużo ceregieli.. Ale małe pytanko: co to znaczy
    >"zarejestrować dane"?

    Że numer należy do Ciebie no może nie do końca, jesteś właścicielem
    numeru.
    > Swoją kartę (numer) mam już od kilkunastu lat, w
    >między czasie była również używana w "ZetaFon", czyli pewnego rodzaju
    >abonamencie. Tak że gdy wchodzę na swoje konto na Orange.pl to także są
    >tam moje dane osobowe, czy to znaczy że karta/nr jest zarejestrowana/y?

    Pewnie tak jest, ale to trzeba by zadzwonić do boku Orange bo u nich
    to jest dziwnie jakoś. Na przykład jak numer z abonamentu przechodzi
    na prepaid po umowie to numer trzeba ponownie rejestrować mimo że
    mieli już twoje dane.
    Być może przy zetafonie to nie obowiązuje.