  • Data: 2014-05-02 17:43:10
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 May 2014 13:35:03 +0200, MichaelData(R) napisał(a):

    > Też nie o to chodzi. Swojego czasu było setki prób zamawiania usług tel ze
    > strony zlosliwych sąsiadów, klientów itd, czyli najzwyklejsze próby
    > przekretów, byle tylko narazić na koszty czy "zaszkodzić" komuś z jakiegos
    > powodu. Wprowadzono mechanizmy weryfikacji i poważny procent "złosliwości"
    > sie odsiał. Sam kilka razy uczestniczyłem w "odkręcaniu" takich numerów czy
    > to u klientów czy znajomych. Cóż, jak są mozliwości to się z nich korzysta a
    > "złosliwcy" skrupułów nie mają.

    Wytłumacz proszę, w jaki sposób kod wydawany przez sieć użytkownikowi
    będzie łatwiejszy od zdobycia od imienia, nazwiska, adresu i daty
    urodzenia. Np. w kontekście złośliwych sąsiadów.

    Odczekaj tylko 5 minut, przyniosę sobie tylko popcorn i colę i później już
    posłucham tych opowieści z mchu i paproci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.