  • Data: 2014-05-02 15:18:38
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-01 22:49, masti pisze:

    > a jakbyś chciał ja przenieść? Nowy operator musi przekazać Twoje
    > zgłoszenie staremu. A ten musi móc zweryfikować, że przenosisz swój numer
    > a nie cudzy.

    Po prostu wchodzę do salonu PLAY z kartą, kodem PIN i PUK wypełniam
    odpowiednią deklarację i to wszystko. No i nowy przekazuje staremu ksero
    mojej deklaracji, informując tym samym starego że taki to a taki numer
    przeszedł do niego. Stary dziękuje nowemu za informację, wykreśla numer
    ze swojego systemu i to wszystko. Co maja do tego dane personalne, i po
    co komu one potrzebne?