  • Data: 2014-05-02 19:40:06
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wydumał(a) w news:1gkuwmwjsu3ox$.dlg@lepper.institute.com :
    > Wytłumacz proszę, w jaki sposób kod wydawany przez sieć użytkownikowi
    > będzie łatwiejszy od zdobycia od imienia, nazwiska, adresu i daty
    > urodzenia. Np. w kontekście złośliwych sąsiadów.

    To "zdobycie" nazwiska i adresu jest potrzebne do weryfikacji własciciela
    karty SIM i na tej podstawie sa przenosiny? Pracujesz w cyrku czy jesteś
    innym magikiem?

    Juz Ci pisałem że "zdobycie" kodu nie jest trudne, podobnie będzie jesli
    ktoś Ci zjuma niezarejestrowaną kartę i zarejestruje na kogokolwiek.
    DOWIDZENIA. Próba dochodzenia później kto jest prawowitym WŁAŚCICIELEM karty
    SIM to nastepna części zabawy. Cały problem polega na tym, że jesli
    decydujemy się na zabezpieczenie "właśności" karty SIM, należy od samego
    początku nadać temu wymiar "weryfikujący" czy to poprzez rejestrację czy też
    przy pomocy KODU. Skoro własciciel "anonimowy" o to nie zadba od poczatku,
    to tak samo jakby się prosił o problemy. Teraz czaisz? Jeśli tak, to
    przeczytaj pierwszą wiadomość ode mnie w tym wątku.

    --
    Michael________(TM)