  • 401. Data: 2011-03-09 17:02:14
    Temat: Odp: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i...@p...onet.pl...

    > Licząc każdy grosz Ty nie masz bladofiołkowego pojęcia
    > co to jest wygoda życia...

    ustawiam w banku automatyczne doladowanie i w cenie cenie ok. polowy
    abonamentu mam dokladnie ten sam komfort... (bez ryzyka ze z powodu
    nie zauwazonego polaczenia w roamingu przyjdzie mi rachunek na kilka
    kpln)

    a scislej - po trzech latach mam nadplacone odpowiednik 1k pln

    czyli praktycznie nie dosc ze place mniej to i tak nowy telefon za free

    a 'ty' nie liczac wydawanej kasy musisz siedziec po godzinach ;)

  • 402. Data: 2011-03-09 20:04:35
    Temat: Re: Odp: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote in message news:il8bqm$fim$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > abonamentu mam dokladnie ten sam komfort... (bez ryzyka ze z powodu
    > nie zauwazonego polaczenia w roamingu przyjdzie mi rachunek na kilka

    Bo to roamingu nie umiesz wyłączyć?

    > a scislej - po trzech latach mam nadplacone odpowiednik 1k pln
    >
    > czyli praktycznie nie dosc ze place mniej to i tak nowy telefon za free

    Tak własnie kalkulują swoje życie co do złotówki dusigrosze.

    > a 'ty' nie liczac wydawanej kasy musisz siedziec po godzinach ;)

    ??? Nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi po godzinach?
    Nikt mi za nadgodziny nie płaci w USA. Pudło bracie!

  • 403. Data: 2011-03-09 20:17:13
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Z kontekstu.

    Ale tam nie ma kontekstu, tam są osobne punkty...
    No chyba że z kontekstu wnioskujesz ze recykling odnosi się do uzywania?

    > Nie. Odgłos wydawany paszczą ;)

    Nie widzę tu nic śmiesznego.

    > Podpowiedzieć ci parę jescze epitetów, mniej zużytych?

    Zastanów się lepiej na tym czy nie ma w tym trochę prawdy...

    > Poddajesz się? :)

    Wiem co jest istotne.

    > Tylko co z tego?

    Na tej podstawie obstawiam że prawdopodobnie polskie tłumaczenie
    jest tłumaczeniem drugim, nie z oryginału. A jako takie, może mieć
    kilkakrotnie więcej błędów niż oryginał.

    > Nie chce mi się nawet tego komentować, bałwanku :)

    Ale nieomieszkałeś dodać chamskiego epitetu...
    Jak to pięknie wszystko wychodzi - im mniej argumentów tym więcej epitetów.

    > No proszę, pokaż gdzie napisałem, że Android jest cacy, bałwanku :)

    Pewne rzeczy są oczywiste bez konieczności potwierdzania na piśmie...

    > A ja poddaję w wątpliwość prawidłowość twojej. ICMPTZ?

    Masz do tego pełne prawo. A więc wróciliśmy do punktu wyjścia, bo
    nie byłes w stanie przedstawić wymaganego parametru dla HTC.

    > Spisek! Spisek!

    Nie, nie spisek... jednak ciekawe jest że ataki fanbojów ze stajni
    androida na podaną temperaturę pracy iPhone widuje się bez
    względu na to, że atakujący nie znają analogicznego parametru
    dla swoich własnych telefonów...

    > Spisek! Spisek! Antyapplowski spisek!

    Nie jest to dla Ciebie ciekawe?

    > :) Napieraj dalej :)

    Ale po co te wulgaryzmy? Naprawdę nie uważasz tego za ciekawe?

    > Może dlatego, pierdoło, że telefon jest dla zwykłych użytkowników, a nie
    > inżynierów? W tym dla takich ludzi, którzy wymagają na kawie z McDonalda
    > informacji, że należy zachować ostrożność, bo można się poparzyć :)

    Tekst jaki przytoczyłeś jest dla zwykłych śmiertelników. Stwierdzam tylko
    fakt. Nie dziwie się, że mają taki tekst - jest to oczywiste że nie kazdy
    użytkownik jest inżynierem i nie każdy potrzebuje precyzji...
    Mnie jednak dziwi fakt, że OPRÓCZ tekstu dla laików nie ma nigdzie
    w sieci tekstu formalnego, właśnie takiego dla nielaików co umieją
    odróżnić temperaturę przechowywania od temperatury użytkowania...

    > To jak z tymi tabelkami? Bez nich profesjonalizm nie jest możliwy?

    Popisujesz się ignorancją?

    > ROTFL :) Bałwanku, używam swojego telefonu, ale go nie ubóstwiam :)

    Zaklinaj, zaklinaj...

  • 404. Data: 2011-03-09 20:17:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > JGJNOS. Zrozumiałeś?

    Wymowna cisza...

  • 405. Data: 2011-03-09 20:21:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > Czy Ty z każdym szukasz zaczepki?

    To tylko Twoja interpretacja... nie szukam żadnej zaczepki.

    > lista nie jest moja, użyłem tylko googla w sposób jak mi się wydaje
    > normalny szukając odpowiedzi na zapytanie. Co Ty z tym zrobisz - Twoja
    > sprawa.

    I w tym sensie lista jest "twoja" bo Ty ją tu przytoczyłeś.
    Nie bądź na swoim punkcie przeczulony - nikt Cię tu nie atakuje...

    > Obecnie jesteś według mnie najbardziej upierdliwym piszącym na
    > pl.misc.telefonia.gsm

    Cenię sobie Twoją opinię mniej więcej tak samo jak opinię o mnie
    jakiegoś przypadkowego przechodnia na ulicy... więc nie przejmuj się,
    pisz co Ci tam na język się przybłąka :-)

    A wracając do meritum - czy zgadzasz się że akronimy których
    użył są popularnie używane i oczywiste bez szukania w sieci jakichś
    śmiesznych list z "dekoderami" dla tłumaczenia? Bo z faktu że zająłeś
    w sporze miejsce po jego stronie można tak wnioskować że wiesz
    co te skróty znaczyły bez szukania w googlach...

  • 406. Data: 2011-03-09 20:28:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    > Bo to jest troll z Hameryki. Ostatnio długo "molestował" nurków na
    > nurkowaniu i albo już mu się znudziło albo ktoś dał mu wreszcie kopa.

    Masz urojenia.

    > U mnie od lat zafiltrowany.

    Nie martw się, przy Twoim IQ i tak nie rozumiałabyś co czytasz.