  • 301. Data: 2011-03-02 15:04:03
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:ikksq9$24r$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > ... ludziom na głowę szkodzą

    > Aha

    Zainteresuj się z jakich krajów ludzie emigrują DO Polski...
    I sprawdź ile osób emigruje DO Polski z USA, Kanady
    czy Europy Zachodniej, np. ze Szwecji, Norwegii, Szwajcarii.
    Zrozumiesz wtedy jak wspaniały jest ten nasz polski kraj.
    Ale patriotyzm to odmiana miłości, a miłość jest przecież ślepa :-)

  • 302. Data: 2011-03-02 15:09:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > zieeeew... pęknięcie szkła hartowanego jest podobne do eksplozji.

    Pęknięcie szkła hartowanego wygląda ZUPEŁNIE INACZEJ
    niż to na zdjęciu jakie tu zamieściłeś. Poza tym - tylna część
    aparatu ma podobno zwykłą, niehartowaną szybkę, tylko
    przód ma Gorilla Glass. Innymi słowy pozajączkowało Ci się
    i nienawiść do Apple zalewa Ci mózg i nie pozwala na logiczne
    myślenie. Obrazek z rozbitą tylną szybką w iPhone jest
    wyraźnym pęknięciem szkła typu "float", tego co masz
    w oknach w mieszkaniu. Pęknięcia rozchodzące się z jednego
    narożnika długimi liniami wzdłuż szyby wskazują na to, że
    tam właśnie w tym narożniku powstało naprężenie, wielce
    prawdopodobne że od upadku na coś twardego.
    Szkło hartowane pęka jak kryształ, w drobniutkie kwadraciki
    a nie długie proste linie.

  • 303. Data: 2011-03-02 15:11:07
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 10:07, Waldek Godel wrote:

    > Tak, w tym tekście akurat o przegrywaniu kontaktów nic nie ma, ale każda
    > osoba która kupowała telefon w Apple store to potwierdzi.

    Serio legitymują ludzi? Bo że kupujący gotówką to z gruntu podejrzany
    jest, już wiem, ale papiery sprawdzać, jak za okupacji?

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 304. Data: 2011-03-02 15:11:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > A mi zarzucałeś, że tnę niewłaściwie cytaty, hehe :D

    Coś niewłaściwie wyciąłem? Ten konkretny paragraf przytoczyłem w całości.
    W odróżnieniu od Ciebie, który paragraf 5 linijkowy skróciłeś do 1,
    pierwszej linii.

    I jaki w tym problem? LOL :-)

  • 305. Data: 2011-03-02 15:12:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Myślisz, że ludzie naprawdę dyskutują z takim kaziem jak Ty ?

    Pogadamy jak już dorośniesz i będziesz się jakoś sensownie podpisywał.
    Na razie spadaj skąd przypełzłeś.

  • 306. Data: 2011-03-02 15:13:38
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 15:57, Pszemol wrote:

    > A ktoś twierdził że to wynalazek Apple?

    "brought to you by Carl's Jr."

  • 307. Data: 2011-03-02 15:15:38
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    lotych,wiadomosc.html

    > A tak, widziałem podobną licytację *zdjęcia* najnowszej (wtedy) Nokii N8 -
    > w tekście opisu kilkukrotnie było ostrzeżenie, żeby uważnie czytać czego
    > dotyczy oferta i licytować dopiero po zastanowieniu się :)
    > Nie wiem niestety jak się licytacja (i sprawa) zakończyła :)

    Uważacie że należy chronić dorosłe, nie ubezwłasnowolnione osoby
    przed zrobieniem samym sobie krzywdy? Zdjęcie było wystawione
    w kategorii fotografia - nie widzę tam większego problemu.
    Bardzo nie lubię gdy ludzie swoją winę spychają na innych...

  • 308. Data: 2011-03-02 15:16:02
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 16:09, Pszemol wrote:

> [...]
    > i nienawiść do Apple zalewa Ci mózg i nie pozwala na logiczne
    > myślenie. Obrazek z rozbitą tylną szybką w iPhone jest

    Waldek już o tym pisał, ale o ile jemu się nie pozajączkowało, top ty
    masz słabowitą pamięć.

    Niech zgadnę: metale ciężkie bez maski?

    > Szkło hartowane pęka jak kryształ, w drobniutkie kwadraciki
    > a nie długie proste linie.

    Czyli tak pęknięte oznacza, że nie było hartowane. Tylko po co to
    piszesz? My to wiemy.

  • 309. Data: 2011-03-02 15:16:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 16:11:07 +0100, TGor napisał(a):

    > Serio legitymują ludzi? Bo że kupujący gotówką to z gruntu podejrzany
    > jest, już wiem, ale papiery sprawdzać, jak za okupacji?

    W US wylegitymują, bo musisz podpisać umowę z AT&T. W Europie możesz kupić
    za gotówkę, ale zaproponują to co muszą - Mobile Me (aktualnie nie bo idzie
    nowa oferta), wykup dłuższej gwarancji oraz przegranie kontaktów. Można
    oczywiście powiedzieć NIE, ale pracownik ma obowiązek to zaoferować.
    Praktyka pokazuje, że mimo legendarnej rzekomej łatwości konfiguracji
    iPhone, zdecydowana większość docelowych i realnych klientów sobie z tym
    nie poradzi. I to z najprostszymi rzeczami, jak np. konfuguracja konta
    Exchange (nota bene faktycznie prosta, prostsza niż w innych urzadzeniach i
    - OTOMOK - lepiej zrobiona niż u Microsoftu)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 310. Data: 2011-03-02 15:17:22
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-02 16:16, Waldek Godel wrote:

    > W US wylegitymują, bo musisz podpisać umowę z AT&T.

    Moja wina - przecież to wałkujemy...
    TG

    "brought to you by Carl's Jr."