  • 311. Data: 2011-03-02 15:17:49
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 09:02:04 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Pudło.
    > Do pisania na niusy właśnie iPhone nie używam, bo nie jest on
    > wygodny do pisania szybko dużej ilości tekstu...

    Ech... od razu widać, że docelowy klient Apple.
    A jak czytasz, że sportowe samochody i Hummery służą do przedłużania sobie
    penisa, to sobie wyobrażasz, że oni tymi autami sobie w pindola walą?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 312. Data: 2011-03-02 15:45:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie licząc trzech sieci w Polsce... twoja wiedza fachowa jak zwykle
    > powala.

    Moja wiedza na ten temat pochodzi prosto z Verizon, który
    NIE wymienił Polski jako miejsca gdzie zadziała ich telefon.
    Ukraina jest na liście a Polska nie. Pretensje kieruj do Verizona.
    Być może są inne powody dla których telefon mimo zgodności
    technologicznej nie zadziała w roamingu - brak umowy?

  • 313. Data: 2011-03-02 15:47:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:iklmmf$j85$1@news.onet.pl...

    > Serio legitymują ludzi? Bo że kupujący gotówką to z gruntu podejrzany
    > jest, już wiem, ale papiery sprawdzać, jak za okupacji?

    Sprzedają tylko z kontraktem, nie ma się co dziwić że legitymują.

  • 314. Data: 2011-03-02 15:48:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > najczęściej jest to funkcja wbudowana w system.

    Jaki system?

  • 315. Data: 2011-03-02 15:49:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ech... od razu widać, że docelowy klient Apple.

    ??

    > A jak czytasz, że sportowe samochody i Hummery służą do przedłużania sobie
    > penisa, to sobie wyobrażasz, że oni tymi autami sobie w pindola walą?

    ??? Nie rozumiem takiego slangu... Czy możesz pisać językiem niebrukowym?

  • 316. Data: 2011-03-02 15:52:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:iklmvl$j85$3@news.onet.pl...

    > "brought to you by Carl's Jr."

    ???

    > Waldek już o tym pisał, ale o ile jemu się nie pozajączkowało, top ty masz
    > słabowitą pamięć.

    O czym pisał? Waldek właśnie załączył mylące zdjęcie ewidentnie
    NIE będące efektem pękania szkła hartowanego. Pozajączkowało mu się.

    > Niech zgadnę: metale ciężkie bez maski?

    Niech zgadnę - Twoja mamusia chlała wódę zamiast kultury uczyć?

    > Czyli tak pęknięte oznacza, że nie było hartowane. Tylko po co to piszesz?
    > My to wiemy.

    My? Czujesz się lepiej w większej grupie chuliganów?

  • 317. Data: 2011-03-02 15:55:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 17:43:26 -0600, Pszemol wrote:
> [...]
    one-can-t-handle-cold-weather
    ne/

    >Dziwne że obydwa linki są na temat Finlandii właśnie... nie sądzisz?
    >Czy ktoś narzeka na iPhone i niskie temperatury w Calgary Kanada?

    Cos w tym jest. Z drugiej strony jak maja narzekac chocby Wlosi ?
    dosc zrozumiale ze najwiekszych problemow nalezy sie spodziewac
    wlasnie w Finlandii, Szwecji, Norwegii, Kanadzie i Rosji.

    A tu jak rozumiem nie tyle narzekaja ze telefon zle dziala, tylko ze
    _moze_ zle dzialac, bo Apple tego nie gwarantuje.

    >Po pierwsze - nawet jak jest na zewnątrz -14 Celciusza to w kieszeni
    >kurtki czy tymbardziej kieszeni spodni, gdzie trzymasz telefon będzie
    >znacznie cieplej.

    Ale to jest Finlandia. Tam bez problemu moze byc -30, a w kieszeniu
    kurtki (zewnetrznej) -25 czy -29.

    >Każde urządzenie elektroniczne nagrzewa się w czasie pracy, więc wnętrze
    >telefonu będzie o te 5-10 stopni cieplejsze niż temp. otaczającego go
    >powietrza.

    Oj nie, pomacaj swojego iphona ale nie w czasie internsywnej pracy.

    >Szkło pęka gdy jest wystawione na duże różnice temperatur - jeśli ktoś
    >wrzuci nagrzany telefon w śnieg - pewnie by pękł. Albo schłodzony bardzo
    >na mrozie gdzieś w gorący piasek na plaży - owszem, uwierzyłbym...

    cienka szybka ? Oj watpie zeby wystarczylo z kominka w snieg.

    >Tymbardziej że ślady pęknięć wskazują że telefon został po prostu uderzony
    >w prawy dolny narożnik, skąd się duże pęknięcia rozchodzą na całą szybę...
    >Ludzie wymyślają różne historie aby swoją winę zrzucić na innych...

    Ale zaraz - on ma z tylu szybe ? Kto to wymyslil, przeciez telefony
    czasem upadaja. I obudowa powinna byc taka zeby to zniesc.

    J.

  • 318. Data: 2011-03-02 15:58:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 09:48:03 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jaki system?

    Najliczniejszy na świecie - Symbian.
    Windows Mobile również ma, choć zazwyczaj umieszczony w romie przez
    producenta telefonu.
    Android ma backup online. Do tego kilka (-naście a może już nawet
    -dziesiąt) bezpłatnych aplikacji w Markecie robiących to na różne sposoby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 319. Data: 2011-03-02 15:59:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 09:49:06 -0600, Pszemol napisał(a):

    > ??

    > ??? Nie rozumiem takiego slangu... Czy możesz pisać językiem niebrukowym?

    Skoro sobie życzysz, proszę: jesteś idiotą. Apple takich uwielbia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 320. Data: 2011-03-02 16:01:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011 08:54:50 -0600, Pszemol wrote:
    >Ale co potwierdzi? Że pracownik Appla grzecznie i uprzejmie
    >skopiuje Ci kontakty i numery ze starego SIMa do Twojego
    >nowego iPhone jak tylko go o to poprosisz? Czy to coś złego?

    To cos podejrzanego :-)
    Czemu ma kopiowac ? Nie moze skorzystac z SIM ?
    Inne telefony tez maja wlasne ksiazki i nie trzeba im pomagac :-)

    No i dlaczego z SIM ? wiekszosc nie trzyma juz w SIM.

    J.