  • 241. Data: 2011-03-01 15:39:36
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:ikig87$c5i$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale my nie mamy takiego problemu. To Ty go masz.

    Nie mam żadnych problemow, Misiu.

  • 242. Data: 2011-03-01 15:39:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W imie, k*, zasad - czasem moze byc nawet drozej, wazna satysfakcja
    > :-)

    Na złość mamie odmrożę sobie uszy?

  • 243. Data: 2011-03-01 15:44:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na razie po nic, ale potem zobaczysz ze apetyt rosnie w miare jedzenia
    > :-)

    Mówimy o okresie 2 letnim. Jestem prawie pewny że nie będzie
    problemu z zapełnieniem tej pamięci. A potem przyjdzie czas na
    nowy telefon.

    > I to nie tylko o pojemnosc chodzi, ale tez np o predkosc.

    Sugerujesz może że pamięć równoległa, wlutowana w płytkę
    będzie wolniejsza od karty pamięci microSD? Ze złączem szeregowym?
    Ciekawe...

    > Jezdzic nie umiesz, predkosc mala to i nie pekla :-P
    > A wtedy bys docenil zalety karty - ile trwa przelozenie do nowego
    > telefonu, a ile przegranie 16GB :-)

    Ale czemu ten czas byłby istotny w jakiś sposób?
    Wstrzymujesz oddech na czas transferu i boisz się że się udusisz? :-))
    Cała zawartość iPhone jest w moim iTunes. Ciekawe co Ci z karty SD
    wyciąganej na wypadek gdy ją razem z telefonem zgubisz. Ja sobie
    zawartość iPhone odtworzę z iTunes, a Ty?

  • 244. Data: 2011-03-01 15:45:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Te Stany to jednak ...

    Tak, tak... najgorsze miejsce na świecie... tragedia panie.
    Polska jest super. Nikt z niej nie emigruje bo gdzie jak
    w Polsce jest przecież najfajniej?

  • 245. Data: 2011-03-01 15:47:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 09:39:36 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie mam żadnych problemow, Misiu.

    "to nie są droidy których szukacie"
    zaklinaj dalej, ale jedi z ciebie cieniuuuuuutki, bo bardzo marnie ci
    wychodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 246. Data: 2011-03-01 15:52:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > tak, zauważylismy już dobitnie, że wielu rzeczy nie rozumiesz.

    Widzę, że nie rozpoznasz sarkazmu i ironii nawet jak Cię kopnie w dupę.

    > A skąd wiesz, że może? U was na Jackowie jest już obowiązkowe posiadanie
    > telefonów z klientem e-mail i wykupioną transmisją danych?

    Co Wy z tym Jackowem? Potłuczeni jacyś jesteście?

    > Oczywiście transmisją danych unlimited, bo przecież jako kulturalny
    > człowiek nie będziesz oczekiwał od kogoś, że wyświadczając ci grzeczność i
    > dzieląc sie swoją fotką czy empetrójką, będzie jeszcze za to płacił?

    Mówimy o muzyce z jego komputera, więc chyba jakiś dostęp do netu ma?

    > O.. widzę, że wręcz ociekasz wiedzą o swoim telefonie.. w sumie, czego ja
    > się spodziewałem. Tak, jednym z powodów jailbreaka jest instalacja usb
    > storage, instalacja rozszerzeń UI takich jak np. Mobile Notifier (wbrew
    > twoim bredzeniom o idealności systemu, ludzie wręcz zabijają się żeby
    > ulepszyć ten rzekomy ideał. Zapytanie "mobile notifier" w google daje trzy
    > tysiące stron. A program wypłynął na szeroką wodę zaledwie przedwczoraj)
    > I tylko dlatego, ponieważ jailbreak iPhone 4 daje możliwość ingerencji w
    > system, natomiast NIE daje mozliwości zdjęcia simlocka

    Naprawdę mi to zwisa i powiewa - nie potrzebuję tego...

    > tak, ci co pozwalają się ograniczać będa jeszcze o to walczyć.

    Problem w tym, że ja nie jestem tym faktem w żaden sposób ograniczony.

    > Nie trzeba mieć bardzo wysokiej inteligencji, żeby wiedziec, że instalacja
    > oprogramowania "ważącego" 100 megabajtów tylko po to żeby przegrać
    > trzymegabajtową empetrójkę z telefonu na telefon jest debilizmem.

    Debilizmem jest myślenie, że się w życiu będzie miało w telefonie
    tylko jedną empetrójkę.

    > Zwłaszcza, że wszystkie telefony na świecie tego nie wymagają. Wszystkie,
    > oprócz jednego.
    > Jakiś ty biedny jest... wszyscy dookoła to oszołomy, tylko ty jeden,
    > ostoja
    > zdrowego rozsądku, herald Apple i słońce Jackowa...

    Wmawiasz mi coś, czego nie powiedziałem.

  • 247. Data: 2011-03-01 15:57:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A, owszem, ale to jest OBEX i nie ma nic wspolnego z klasycznym FTP po
    > tcp/ip. Czyli po Wifi nie pojdzie. Choc w zasadzie .. gdyby nawiazac
    > jakies wirtualne polaczenie to moglby pojsc.
    >
    > Ale wtedy wracamy do meritum - kazdy wymaga jakiegos oprogramowania.

    Zaraz wrzucą Twoje IP do killfile... doigrałeś się Ty Jacku z Azbestu! ;-)

  • 248. Data: 2011-03-01 15:57:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak co jakiś czas czytam w twoich wypowiedziach o tych kompleksach.
    > Normalnie bym chyba nie czytał.

    A Ty kto jesteś, Misiu że do mnie tu zagajasz?

  • 249. Data: 2011-03-01 16:09:08
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Cała zawartość iPhone jest w moim iTunes. Ciekawe co Ci z karty SD
    > wyciąganej na wypadek gdy ją razem z telefonem zgubisz. Ja sobie
    > zawartość iPhone odtworzę z iTunes, a Ty?

    No i uważasz, że Polak jest tak tępy, że nie umie sobie sam bez dodatkowych
    magabajtowych programów typu iTunes zrobić kopii karty pamięci na PC? Ja sobie
    odtworze z kompa. Widzisz w tym jakiś problem?

  • 250. Data: 2011-03-01 16:10:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 09:52:42 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Problem w tym, że ja nie jestem tym faktem w żaden sposób ograniczony.
    > Wmawiasz mi coś, czego nie powiedziałem.

    zapomniałeś dodać "nie jestem oszołomem".
    Kłamstwo żeby stało sie prawdą musi zostać powtórzone naprawdę
    wielokrotnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan