  • 231. Data: 2011-03-01 13:55:18
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 07:37:36 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Zgadnij co mnie to obchodzi.

    ROTFL!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=CnjaUoR15dU
    przetłumaczyć Ci z obcego języka, czy sobie poradzisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 232. Data: 2011-03-01 14:01:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 21:58:54 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Patrzę teraz na zajętość pamięci mojego małego iPhone 16BG:
    > Pojemność 14GB, wolne 11,5GB... :-) Po co mi karta pamięci??

    Tobie na nic, ty masz telefon do wydłużania sobie penisa w internecie, ale
    niektórzy ich używają. W moim telefonie jest już zajęte 17 GB z 32
    dostepnych

    > Tak, to bardzo ważne... wybiorę telefon z plastikową foliową
    > szybką z przodu ekranu ale żeby miał USB storage :-)))

    Fakt, TY nie masz wyjścia, kupienia telefonu z taką samą szybką z Gorilla
    Glass i USB Storage (których jest na rynku ponad 10 różnych modeli) nie
    dawałoby ci takiej okazji do trollowania.

    > Bo wifi w domu i pracy nie jest szybsze i wygodniejsze, no nie?

    I masz możliwość wysłania sobie do/z telefonu zdjęcia i muzyki? Serio?

    > Popatrz... ale miałem szczęście że mi w kurtce w kieszeni
    > nie popękało na nartach... Nawet jak na niego spadłem z deski.

    tak, miałeś szczęście.
    W przeciwnym wypadku nie dość, że miałbyś uszkodzony telefon, ale jeszcze
    nie podlegałoby to naprawie gwarancyjnej, ponieważ warunki gwarancji Apple
    nie pozwalają używać telefonu w temperaturach poniżej zera. Zera celsjusza
    dla jasności, bo możesz już z twoją nadgorliwością neofity liczyć w
    farenheitach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 233. Data: 2011-03-01 14:08:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:08:03 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Piłeś coś? Szkło się według Ciebie łatwiej rysuje niż plastik?

    oczywiście i jest to bardziej widoczne
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=949832
    zanim zaczniesz dalej trollować - to jest forum FANÓW Apple.
    Słowo "fan" w tym trudnym, obcym języku oznacza osobę, która lubi firmę i
    jej produkty.
    Bo akurat twoja ukochana firma nie ma takiego gestu jak ty i dała gorilla
    glass tylko z przodu. Z tyłu zdecydowała się oszczędzić 2 dolary i dała
    zwykłe, miękkie szkło. Bo szkło, wbrew pozorom, jest miękkie i łatwo
    rysujące.

    > A pęka?

    http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1940327/iph
    one-can-t-handle-cold-weather
    http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_ipho
    ne/
    http://www.mobilecrunch.com/2011/01/13/baby-its-cold
    -outside-so-your-iphone-exploded/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 234. Data: 2011-03-01 14:25:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:41:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiem tej wygody, ale ok...

    tak, zauważylismy już dobitnie, że wielu rzeczy nie rozumiesz.

    > Bo kolega nie może Ci go wysłać e-mailem... ale ok... słucham dalej.

    A skąd wiesz, że może? U was na Jackowie jest już obowiązkowe posiadanie
    telefonów z klientem e-mail i wykupioną transmisją danych?
    Oczywiście transmisją danych unlimited, bo przecież jako kulturalny
    człowiek nie będziesz oczekiwał od kogoś, że wyświadczając ci grzeczność i
    dzieląc sie swoją fotką czy empetrójką, będzie jeszcze za to płacił?

    > Jasne, i napewno łamią zabezpieczenia aby dostać storage mode :-)
    > Nie po to aby używać iPhone poza AT&T... :-)))

    O.. widzę, że wręcz ociekasz wiedzą o swoim telefonie.. w sumie, czego ja
    się spodziewałem. Tak, jednym z powodów jailbreaka jest instalacja usb
    storage, instalacja rozszerzeń UI takich jak np. Mobile Notifier (wbrew
    twoim bredzeniom o idealności systemu, ludzie wręcz zabijają się żeby
    ulepszyć ten rzekomy ideał. Zapytanie "mobile notifier" w google daje trzy
    tysiące stron. A program wypłynął na szeroką wodę zaledwie przedwczoraj)
    I tylko dlatego, ponieważ jailbreak iPhone 4 daje możliwość ingerencji w
    system, natomiast NIE daje mozliwości zdjęcia simlocka

    > Jeśli ktoś jest dla Ciebie idiotą bo nie uważa tego za wadę iPhone
    > i widzi setki jego zalet w porównaniu z innymi telefonami, to niech
    > tak będzie... nikt Ci nie zabroni tak myśleć :-) Dla mnie idiotą jest
    > ten, kogo powstrzymuje przed posiadaniem fajnego TELEFONU fakt
    > braku obecności usb storage mode, bo to rzadko potrzebna opcja.

    tak, ci co pozwalają się ograniczać będa jeszcze o to walczyć.
    Nie trzeba mieć bardzo wysokiej inteligencji, żeby wiedziec, że instalacja
    oprogramowania "ważącego" 100 megabajtów tylko po to żeby przegrać
    trzymegabajtową empetrójkę z telefonu na telefon jest debilizmem.
    Zwłaszcza, że wszystkie telefony na świecie tego nie wymagają. Wszystkie,
    oprócz jednego.
    Jakiś ty biedny jest... wszyscy dookoła to oszołomy, tylko ty jeden, ostoja
    zdrowego rozsądku, herald Apple i słońce Jackowa...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 235. Data: 2011-03-01 15:06:04
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-28 22:26, Waldek Godel wrote:

    > Prawdziwe - bo jak wyżej napisałem - nie da się kupić telefonu bez
    > abonamentu ani abonamentu bez telefonu. Tzn to drugie się da, ale cena
    > będzie taka sama, czyli za telefon się będzie płacić, nie mając go.

    To rewelka, to gayPhone za darmo jest! Tak przynajmniej wynika z
    marketoidowego punktu widzenia.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 236. Data: 2011-03-01 15:14:49
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-01 14:20, Waldek Godel wrote:

    > specyfika panie, specyfika. Każda sieć jest tak radykalnie inna, że ciężko
    > się przenieść i mieć podobnie do tego jak się miało.

    Nie specyfika tylko, ale i wygoda. Swojego opa zna się na wylot, a drugi
    - kto wie, co napsuje?

    Sam przeniosłem komuś numer do innej sieci a teraz (rodzina) zostałem
    poproszony o załatwienie sprawy do końca. Mojego, lub jej. ;-)

    Szczegóły mogę zapodac na priv o ile Wybiórcza nie napisze, bo ich
    właśnie wstępnie zainteresowałem tematem. ATSD: czy Maciek B. pisuje
    jeszcze o operatorach?

  • 237. Data: 2011-03-01 15:23:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 16:14:49 +0100, TGor napisał(a):

> [...]
    >
    > Sam przeniosłem komuś numer do innej sieci a teraz (rodzina) zostałem
    > poproszony o załatwienie sprawy do końca. Mojego, lub jej. ;-)

    Dokładnie to miałem na myśli

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 238. Data: 2011-03-01 15:28:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 21:58:54 -0600, Pszemol wrote:

    >Patrzę teraz na zajętość pamięci mojego małego iPhone 16BG:
    >Pojemność 14GB, wolne 11,5GB... :-) Po co mi karta pamięci??

    Na razie po nic, ale potem zobaczysz ze apetyt rosnie w miare jedzenia
    :-)

    I to nie tylko o pojemnosc chodzi, ale tez np o predkosc.

    >Że co?
    >Popatrz... ale miałem szczęście że mi w kurtce w kieszeni
    >nie popękało na nartach... Nawet jak na niego spadłem z deski.

    Jezdzic nie umiesz, predkosc mala to i nie pekla :-P
    A wtedy bys docenil zalety karty - ile trwa przelozenie do nowego
    telefonu, a ile przegranie 16GB :-)

    J.

  • 239. Data: 2011-03-01 15:36:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ROTFL!!!!
    > http://www.youtube.com/watch?v=CnjaUoR15dU
    > przetłumaczyć Ci z obcego języka, czy sobie poradzisz?

    Walduś, dobrze się czujesz?

  • 240. Data: 2011-03-01 15:37:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > TPSA ? jedno pisemko, druty zostaja te same, tylko rachunek inny.
    > Ale nie uciekli, moze dlatego ze TP ostatnio wcale nie jest taka zla.
    >
    > Ktoras z polskich sieci komorkowych na pewno te jest "najbardziej
    > znienawidzona", ale na razie klientow ma :-)

    To jest za trudne na ich kanarkowe IQ.