    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 09:52:42 -0600
    <i...@p...onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <0...@4...com>
    <117usm5bdo7wx$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <hhp4cn2pmdan$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <4d693e9a$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4d694603$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <i...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <o3kop9k3mmmv$.2oztt39q9b0e$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <tnwsvah0z24e$.dlg@lepper.institute.com>
    <i...@p...onet.pl> <dgr4vwwlq3ae$.dlg@lepper.institute.com>
    <i...@p...onet.pl> <2l4vhu845kuq$.dlg@lepper.institute.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:2l4vhu845kuq$.dlg@lepper.institute.com...

    > tak, zauważylismy już dobitnie, że wielu rzeczy nie rozumiesz.

    Widzę, że nie rozpoznasz sarkazmu i ironii nawet jak Cię kopnie w dupę.

    > A skąd wiesz, że może? U was na Jackowie jest już obowiązkowe posiadanie
    > telefonów z klientem e-mail i wykupioną transmisją danych?

    Co Wy z tym Jackowem? Potłuczeni jacyś jesteście?

    > Oczywiście transmisją danych unlimited, bo przecież jako kulturalny
    > człowiek nie będziesz oczekiwał od kogoś, że wyświadczając ci grzeczność i
    > dzieląc sie swoją fotką czy empetrójką, będzie jeszcze za to płacił?

    Mówimy o muzyce z jego komputera, więc chyba jakiś dostęp do netu ma?

    > O.. widzę, że wręcz ociekasz wiedzą o swoim telefonie.. w sumie, czego ja
    > się spodziewałem. Tak, jednym z powodów jailbreaka jest instalacja usb
    > storage, instalacja rozszerzeń UI takich jak np. Mobile Notifier (wbrew
    > twoim bredzeniom o idealności systemu, ludzie wręcz zabijają się żeby
    > ulepszyć ten rzekomy ideał. Zapytanie "mobile notifier" w google daje trzy
    > tysiące stron. A program wypłynął na szeroką wodę zaledwie przedwczoraj)
    > I tylko dlatego, ponieważ jailbreak iPhone 4 daje możliwość ingerencji w
    > system, natomiast NIE daje mozliwości zdjęcia simlocka

    Naprawdę mi to zwisa i powiewa - nie potrzebuję tego...

    > tak, ci co pozwalają się ograniczać będa jeszcze o to walczyć.

    Problem w tym, że ja nie jestem tym faktem w żaden sposób ograniczony.

    > Nie trzeba mieć bardzo wysokiej inteligencji, żeby wiedziec, że instalacja
    > oprogramowania "ważącego" 100 megabajtów tylko po to żeby przegrać
    > trzymegabajtową empetrójkę z telefonu na telefon jest debilizmem.

    Debilizmem jest myślenie, że się w życiu będzie miało w telefonie
    tylko jedną empetrójkę.

    > Zwłaszcza, że wszystkie telefony na świecie tego nie wymagają. Wszystkie,
    > oprócz jednego.
    > Jakiś ty biedny jest... wszyscy dookoła to oszołomy, tylko ty jeden,
    > ostoja
    > zdrowego rozsądku, herald Apple i słońce Jackowa...

    Wmawiasz mi coś, czego nie powiedziałem.