  • 141. Data: 2011-02-28 17:16:21
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 16:55:35 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Co wcale nie jest więcej niż abonament który trzeba płacić AT&T -
    >minimalny jest 136 zł po obecnym kursie. Wystarczy sobie włączyć tethering
    >(którego w Polsce włączać nie trzeba) i już wychodzi z grubsza tyle samo.

    I boli tylko to ze niestety nie zarabiamy 100 tys$ rocznie ..

    J.

  • 142. Data: 2011-02-28 18:34:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 10:12:55 -0600, Pszemol wrote:

    >Da się - możesz sobie wysłać e-mail z załącznikiem, możesz sobie
    >wysłać MMSa, możesz sobie udostępnić muzykę w sieci itp, itd...

    MMS chyba nie przejdzie taki duzy (przecietny utwor jednak kilka MB),
    a co do reszty to prosze o uzgodnienie zeznan - da sie innymi
    sposobami przeniesc plik (i go potem grac) czy nie ?

    Inne moga byc akceptowalne :-)

    J.

  • 143. Data: 2011-02-28 18:49:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 10:09:29 -0600, Pszemol wrote:

    >Konfigurację trzymam w iTunes, razem z muzyką i kontaktami.
    >Jak wyjdzie nowy iPhone to sobie zsynchronizuję go z danymi
    >ze starego.

    A jak do tego czasu powiesz sobie "nigdy wiecej ajfona" ?

    >Mówimy o operatorze, który daje telefony po obniżonej cenie
    >*bez kontraktu* - w każdej chwili możesz zapłacić co jesteś im
    >winien za rozmowy i odejść do innego operatora.
    >http://www.uscellular.com/the-belief-project/index.
    html
    >Wiadomo, że nie ma nic za darmo, ale konkurencja o klienta
    >jest mocna i firmy się prześcigają aby Cię zdobyć dla siebie.

    Ja tam widze dwuletni kontrakt i jakies punkty.

    No coz, strategii marketingowych moze byc pelno. Ja narzekam tylko na
    to ze u naszych operatorow ceny sa mocno zawyzone przy niskich
    abonamentach.

    J.

  • 144. Data: 2011-02-28 19:05:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To "zwlaszcza w Polsce" boli, bo mozesz miec ajfona za $66
    > (199zl).
    > Oczywiscie do tego abonament 189zl przez 30 miesiecy
    >
    > Co powiedzmy nie jest tak jakos strasznie drogo, jak komus zalezy i
    > jest "srednio sytuowany" to moze miec, tylko po co przeplacac :-)
    > Ale to juz nie kazdego stac.
    >
    > A jak ktos i tak wygaduje 800minut (przychodzace bezplatne) i 5GB
    > danych (przychodzace platne :-) to ajfona ma za darmo.

    Skąd się wzięła ta cena >$500 przy statystykach jakie tu przytoczono?

    Zresztą z tego co piszesz, iPhone ma różne ceny w zależności od tego
    jaki plan weźmiesz. W USA, o ile się dobrze orientuję i niczego nie
    zmienili ostatnio, cena iPhone jest STAŁA i NIEZALEŻNA od tego jaki
    (który) abonament weźmiesz - zawsze $199 za 16G i $299 za 32GB.
    Jedyna stypulacja dodatkowa (w stosunku do telefonów nie
    z grupy "smartphone") że masz wziąć plan danych za minimum $15
    na miesiąc.

  • 145. Data: 2011-02-28 19:10:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I boli tylko to ze niestety nie zarabiamy 100 tys$ rocznie ..

    Waldek przecież tyle zarabia, stać go na iPhone i ocenia
    go negatywnie nie z zazdrości że go nie stać, tylko zupełnie
    obiektywnie, z wyłącznie technicznych przyczyn, takich
    jak np. konieczność opłaty dodatkowej za tethering... :-)

  • 146. Data: 2011-02-28 19:24:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jak do tego czasu powiesz sobie "nigdy wiecej ajfona" ?

    Tak mówią tylko emocjonalnie niestabilni nastolatkowie...

    Jak wyjdzie na rynek coś fajniejszego niż iPhone to nie będę
    się iPhona trzymał kurczowo. Dziś jest to najlepszy telefon na
    rynku, kosztuje porównywalnie do innych telefonów z grupy
    "smartphones" i dlatego go wybrałem dla siebie. Nie widziałem
    jeszcze telefonu z Androidem któryby mi się spodobał - kumpel
    ma HTC Desire i miałem szansę się nim dłużej pobawić niż
    innymi w sklepie i mogę tyle powiedzieć że taki sam szajs jak
    inne telefony. Niczym specjalnym się nie wyróżnia - iPhone
    ma zabójczo dobry ekran dotykowy i LCD o super wielkiej
    rozdzielczości, doskonała jakość obrazu, duża jasność ekranu
    i szklana powierzchnia daje poczucie przemyślanego wykonania
    z uwagą na detale i długotrwałe użytkowanie - w przeciwieństwie
    do plastikowych telefonów-szajs z rezystywnym wyświetlaczem
    z "folijką" na przodzie co to się rysuje od byle czego, nawet
    paznokci i po 2-3 miesiącach telefon wygląda jak iPhone po
    2-3 latach ciężkich robót na Syberii... ;-) Tu mam w iPhone szkło
    - umyć łatwo a zarysować trudno. Dobrze przemyślany i do
    tego bardzo ładny design, jak to zwykle bywa dla produktów
    z Apple. Zresztą dzięki iPhone zastanawiam się nad kupnem
    od nich laptopa Macbook Air - zwłaszcza że podobno można
    na nim zainstalować MS Windows i mieć dual-boot... Dobrze
    przemyślane, funkcjonalne produkty wykonane z dobrej
    jakości i bardzo trwałych materiałów. Jakość kosztuje i jest
    warta wydania więcej przy zakupie bo zadowolenie potem
    procentuje profity przez lata.

    > No coz, strategii marketingowych moze byc pelno. Ja narzekam tylko
    > na to ze u naszych operatorow ceny sa mocno zawyzone przy niskich
    > abonamentach.

    Zawsze mnie smuciło to, że w Polsce tak drogo a pensje małe.
    Jeden z powodów dla których wyemigrowałem dawno temu.
    Niestety nic się przez ostatnie kilka dekad "rewolucji" nie zmieniło.

  • 147. Data: 2011-02-28 19:25:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Sterowniki mass storage są w każdym niemuzealnym systemie.
    > Nie potrzeba ich, wyobraź sobie, instalować.

    To podobnie jak iTunes - jest pre-instalowane w fabryce na
    każdym nowym komputerze ze stajni Appla. I co Ty na to?

  • 148. Data: 2011-02-28 19:26:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro to takie banalne, to po co itunes, hmm?

    Zapętliliśmy się chyba.

  • 149. Data: 2011-02-28 19:26:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Bo brak wielu takich banalnych funkcji powoduje, ze iPhone
    > to gówniany telefon. Dokładnie właśnie to.

    Wmawiaj sobie, wmawiaj... będziesz czuł się lepiej :-)

  • 150. Data: 2011-02-28 19:46:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 13:25:25 -0600, Pszemol napisał(a):

    > To podobnie jak iTunes - jest pre-instalowane w fabryce na
    > każdym nowym komputerze ze stajni Appla. I co Ty na to?

    Nie każdy komputer pochodzi ze stajni Apple. Na całe szczęście.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka