    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Mon, 28 Feb 2011 13:24:18 -0600
    <6...@l...institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <4d693e0f$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl> <ikbfnt$d2k$2@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <2...@l...institute.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <c...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <q...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <n...@4...com>

    news:nmqnm6tqd4don6a94rgbhrfeq38lm0npv8@4ax.com...

    > A jak do tego czasu powiesz sobie "nigdy wiecej ajfona" ?

    Tak mówią tylko emocjonalnie niestabilni nastolatkowie...

    Jak wyjdzie na rynek coś fajniejszego niż iPhone to nie będę
    się iPhona trzymał kurczowo. Dziś jest to najlepszy telefon na
    rynku, kosztuje porównywalnie do innych telefonów z grupy
    "smartphones" i dlatego go wybrałem dla siebie. Nie widziałem
    jeszcze telefonu z Androidem któryby mi się spodobał - kumpel
    ma HTC Desire i miałem szansę się nim dłużej pobawić niż
    innymi w sklepie i mogę tyle powiedzieć że taki sam szajs jak
    inne telefony. Niczym specjalnym się nie wyróżnia - iPhone
    ma zabójczo dobry ekran dotykowy i LCD o super wielkiej
    rozdzielczości, doskonała jakość obrazu, duża jasność ekranu
    i szklana powierzchnia daje poczucie przemyślanego wykonania
    z uwagą na detale i długotrwałe użytkowanie - w przeciwieństwie
    do plastikowych telefonów-szajs z rezystywnym wyświetlaczem
    z "folijką" na przodzie co to się rysuje od byle czego, nawet
    paznokci i po 2-3 miesiącach telefon wygląda jak iPhone po
    2-3 latach ciężkich robót na Syberii... ;-) Tu mam w iPhone szkło
    - umyć łatwo a zarysować trudno. Dobrze przemyślany i do
    tego bardzo ładny design, jak to zwykle bywa dla produktów
    z Apple. Zresztą dzięki iPhone zastanawiam się nad kupnem
    od nich laptopa Macbook Air - zwłaszcza że podobno można
    na nim zainstalować MS Windows i mieć dual-boot... Dobrze
    przemyślane, funkcjonalne produkty wykonane z dobrej
    jakości i bardzo trwałych materiałów. Jakość kosztuje i jest
    warta wydania więcej przy zakupie bo zadowolenie potem
    procentuje profity przez lata.

    > No coz, strategii marketingowych moze byc pelno. Ja narzekam tylko
    > na to ze u naszych operatorow ceny sa mocno zawyzone przy niskich
    > abonamentach.

    Zawsze mnie smuciło to, że w Polsce tak drogo a pensje małe.
    Jeden z powodów dla których wyemigrowałem dawno temu.
    Niestety nic się przez ostatnie kilka dekad "rewolucji" nie zmieniło.