  • 131. Data: 2011-02-28 16:09:29
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:q8hnm6t6kam9fm7o37fuqga33e0t2geejn@4ax.com...

    > A jak sie przyzwyczaisz do swojego kochanego i dobrze
    > skonfigurowanego telefoniku ?

    Konfigurację trzymam w iTunes, razem z muzyką i kontaktami.
    Jak wyjdzie nowy iPhone to sobie zsynchronizuję go z danymi
    ze starego.

    > U nas tez sa rozne oferty, ale potem sie okazuje ze to wcale nie jest
    > obnizona cena, za to abonament trzeba placic.

    Mówimy o operatorze, który daje telefony po obniżonej cenie
    *bez kontraktu* - w każdej chwili możesz zapłacić co jesteś im
    winien za rozmowy i odejść do innego operatora.
    http://www.uscellular.com/the-belief-project/index.h
    tml
    Wiadomo, że nie ma nic za darmo, ale konkurencja o klienta
    jest mocna i firmy się prześcigają aby Cię zdobyć dla siebie.

  • 132. Data: 2011-02-28 16:12:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mozna sobie wyobrazic sens tego. Ale jak rozumiem nie da sie :-)

    Da się - możesz sobie wysłać e-mail z załącznikiem, możesz sobie
    wysłać MMSa, możesz sobie udostępnić muzykę w sieci itp, itd...

    > Jesli nie jest w stanie zaakceptowac, to jak najbardziej nie moze
    > akceptowac telefonu ktory _wymaga_ tego programu.

    Każdy telefon wymaga oprogramowania do pracy z komputerem.
    Choćby driverów USB.

    > Tylko tfurcy ajfona ?

    Twórcy ajfona też go do niczego nie zmuszają.
    Może sobie kupić Nokię... już niedługo, ale może.

  • 133. Data: 2011-02-28 16:16:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Większość użytkowników kupujacych nowe telefony na świecie
    > wybrała Androida i inne systemy, więc przeszkadza jednak

    To, że ktoś wybiera Androida nie musi znaczyć że coś im w iPhone
    przeszkadza.

    > No i pierwsza logiczna myśl z twojej strony w tym wątku. Bądź więc łaskaw
    > pozostawić ten wybór innym i daruj sobie tą durną ewangelizację na jedyną
    > słuszną religię jak kocik.

    Czy ja Ci coś odbieram? Masz jakieś urojenia...

  • 134. Data: 2011-02-28 16:17:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Spróbuj zatem wgrać muzykę z lokalnego komputera do iPhone
    > przez internet :)

    Po co mam próbować coś tak banalnego?

  • 135. Data: 2011-02-28 16:19:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Popatrz, nawet Sony, ktory zarabia na muzyce i filmach olbrzymie
    > pieniadze i wpadl w przeszlosci na ciekawe antypirackie pomysly,
    > zwykle mp3 obsluguje.

    Sugerujesz, że Apple go nie obsługuje? A na jakiej podstawie?

  • 136. Data: 2011-02-28 16:38:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 10:12:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Każdy telefon wymaga oprogramowania do pracy z komputerem.
    > Choćby driverów USB.

    Sterowniki mass storage są w każdym niemuzealnym systemie. Nie potrzeba
    ich, wyobraź sobie, instalować.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 137. Data: 2011-02-28 16:38:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 10:17:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Po co mam próbować coś tak banalnego?

    Skoro to takie banalne, to po co itunes, hmm?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 138. Data: 2011-02-28 16:40:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 10:17:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Po co mam próbować coś tak banalnego?

    Bo brak wielu takich banalnych funkcji powoduje, ze iPhone to gówniany
    telefon. Dokładnie właśnie to.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 139. Data: 2011-02-28 16:52:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 08:28:25 -0600, Pszemol wrote:

    >Tak, z simlockiem - być może dlatego jest tańszy niż ten w Europie,
    >bez simlocka. Wszystko ma swoją cenę - płacisz za wolność...
    >Podobno >$500 tak? Auć! To musi boleć... zwłaszcza w Polsce.

    To "zwlaszcza w Polsce" boli, bo mozesz miec ajfona za $66
    (199zl).
    Oczywiscie do tego abonament 189zl przez 30 miesiecy

    Co powiedzmy nie jest tak jakos strasznie drogo, jak komus zalezy i
    jest "srednio sytuowany" to moze miec, tylko po co przeplacac :-)
    Ale to juz nie kazdego stac.

    A jak ktos i tak wygaduje 800minut (przychodzace bezplatne) i 5GB
    danych (przychodzace platne :-) to ajfona ma za darmo.

    J.

  • 140. Data: 2011-02-28 16:55:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 17:52:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > To "zwlaszcza w Polsce" boli, bo mozesz miec ajfona za $66
    > (199zl).
    > Oczywiscie do tego abonament 189zl przez 30 miesiecy

    Co wcale nie jest więcej niż abonament który trzeba płacić AT&T -
    minimalny jest 136 zł po obecnym kursie. Wystarczy sobie włączyć tethering
    (którego w Polsce włączać nie trzeba) i już wychodzi z grubsza tyle samo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak