  • 151. Data: 2011-02-28 19:46:40
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 13:26:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Zapętliliśmy się chyba.

    Ciebie jest dwóch?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 152. Data: 2011-02-28 20:08:38
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-28 20:10, Pszemol wrote:

    > Waldek przecież tyle zarabia, stać go na iPhone i ocenia
    > go negatywnie nie z zazdrości że go nie stać, tylko zupełnie
    > obiektywnie, z wyłącznie technicznych przyczyn, takich
    > jak np. konieczność opłaty dodatkowej za tethering... :-)

    Lubisz się trącac penisami z innymi facetami?
    Po co ta spinka?
    Wracaj na amerykańskie grupy.
    Chyba, że nie rozumieją _twojego_ angielskiego...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 153. Data: 2011-02-28 20:33:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 13:24:18 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Tak mówią tylko emocjonalnie niestabilni nastolatkowie...

    Zapomniałeś wstawić tagu tutaj...

    <REKLAMA>

> [...]
    > paznokci i po 2-3 miesiącach telefon wygląda jak iPhone po
    > 2-3 latach ciężkich robót na Syberii... ;-) Tu mam w iPhone szkło
    > - umyć łatwo a zarysować trudno. Dobrze przemyślany i do
    > tego bardzo ładny design, jak to zwykle bywa dla produktów
    > z Apple. Zresztą dzięki iPhone zastanawiam się nad kupnem
    > od nich laptopa Macbook Air - zwłaszcza że podobno można
    > na nim zainstalować MS Windows i mieć dual-boot... Dobrze
    > przemyślane, funkcjonalne produkty wykonane z dobrej
    > jakości i bardzo trwałych materiałów. Jakość kosztuje i jest
    > warta wydania więcej przy zakupie bo zadowolenie potem

    ...i tutaj </REKLAMA>

    Niestety, widać, że reklama cię nieco oszołomiła.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 154. Data: 2011-02-28 20:36:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 13:25:25 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > To podobnie jak iTunes - jest pre-instalowane w fabryce na
    > każdym nowym komputerze ze stajni Appla. I co Ty na to?

    A ja na to, że coraz bardziej pobredzasz jak Jasiu Strzybyszewski. Rodzina
    jakaś?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 155. Data: 2011-02-28 20:38:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > Zapętliliśmy się chyba.

    To się zresetuj i ustal ile ciebie jest, zanim będziesz kontynuował.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 156. Data: 2011-02-28 20:38:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 19:46:40 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Ciebie jest dwóch?

    On i Jasiu Strzybyszewski ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 157. Data: 2011-02-28 21:19:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 13:05:00 -0600, Pszemol wrote:

    >Skąd się wzięła ta cena >$500 przy statystykach jakie tu przytoczono?

    Bo tyle to kosztuje jak chcesz normalnie kupic telefon bez zobowiazan.
    A raczej 2800 zl w najtanszych sklepach, 2000 zl z najmniejszym
    abonamentem ery. W USA taniej ?

    >Zresztą z tego co piszesz, iPhone ma różne ceny w zależności od tego
    >jaki plan weźmiesz. W USA, o ile się dobrze orientuję i niczego nie
    >zmienili ostatnio, cena iPhone jest STAŁA i NIEZALEŻNA od tego jaki
    >(który) abonament weźmiesz - zawsze $199 za 16G i $299 za 32GB.

    To mile, o ile prawdziwe. Albo i nie mile, bo gada czlowiek, gada,
    placi i nic z tego nie ma :-)
    Ale czemu w sklepie ich za tyle po prostu nie ma ?

    Przy czym to jest cena podobnego rzedu co inne wypasione smartfony.

    >Jedyna stypulacja dodatkowa (w stosunku do telefonów nie
    >z grupy "smartphone") że masz wziąć plan danych za minimum $15
    >na miesiąc.

    Bo to taki telefon co go bez internetu i iTunes w ogole uzyc nie mozna
    :-P

    J.

  • 158. Data: 2011-02-28 21:26:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:19:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo tyle to kosztuje jak chcesz normalnie kupic telefon bez zobowiazan.
    > A raczej 2800 zl w najtanszych sklepach, 2000 zl z najmniejszym
    > abonamentem ery. W USA taniej ?

    W USA nie da się kupić bez zobowiązań. Po prostu się nie da - pomijając
    importowane z Europy.
    Nawet Miedwiediew dostał w prezencie od Dżobsa zasimlockowany na AT&T i
    zrobił się globalny obciach (jakby wcześniej nie był globalny)

    > To mile, o ile prawdziwe. Albo i nie mile, bo gada czlowiek, gada,
    > placi i nic z tego nie ma :-)
    > Ale czemu w sklepie ich za tyle po prostu nie ma ?

    Prawdziwe - bo jak wyżej napisałem - nie da się kupić telefonu bez
    abonamentu ani abonamentu bez telefonu. Tzn to drugie się da, ale cena
    będzie taka sama, czyli za telefon się będzie płacić, nie mając go.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 159. Data: 2011-02-28 21:46:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo tyle to kosztuje jak chcesz normalnie kupic telefon bez zobowiazan.
    > A raczej 2800 zl w najtanszych sklepach, 2000 zl z najmniejszym
    > abonamentem ery. W USA taniej ?

    Ale po co tak liczyć? Po co kupować bez zobowiązań?
    Jaki sens ma telefon bez planu/kontraktu z operatorem?
    Lubisz mieć bezużyteczną cegłę?
    A skoro i tak będziesz płacił operatorowi co miesiąc za rozmowy
    czy przesyłanie danych, to czemu nie wziąć przy tym iPhone?

    > To mile, o ile prawdziwe. Albo i nie mile, bo gada czlowiek, gada,
    > placi i nic z tego nie ma :-)

    Jak to nie ma? Płacisz za usługę - chciałbyś gadać za darmo?
    To chyba w jakimś Dreamlandzie.

    > Ale czemu w sklepie ich za tyle po prostu nie ma ?

    Bo iPhone powstał przy współpracy z AT&T i był do niedawna w USA
    dostępny tylko i wyłącznie razem z abonamentem od AT&T.
    Niedawno dopiero zaczęto sprzedawać iPhone u Verizon.
    Z tego co mi powiedziano, ceny są identyczne co u AT&T.

    > Przy czym to jest cena podobnego rzedu co inne wypasione smartfony.

    No więc argument który tu ktoś poruszył że iPhone jest droższy
    od innych telefonów nie ma podstaw Twoim zdaniem?

    > Bo to taki telefon co go bez internetu i iTunes w ogole uzyc nie mozna
    > :-P

    Nie, że nie można, ale to raczej nie ma sensu...
    Po co Ci urządzenie internetowe bez dostępu do internetu?
    To tak jakbyś kupował komputer do domu i narzekał że to bez sensu,
    bo musisz kupić dostęp do internetu... No wielkie mi mecyje.

  • 160. Data: 2011-02-28 21:48:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > W USA nie da się kupić bez zobowiązań.

    To prawda.
    Nie ma opcji do naszego polskiego dziadowania ze zdrapkami za 9zł.
    Do takiego dziadowania masz dostępne niechciane telefony, np. Nokii :-P