    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Tue, 8 Mar 2011 10:06:36 -0600
    <i...@p...onet.pl>
    <f...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <2...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <win72hdblga8.1adus7kxwwdmd$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <j2jyfxz9fje$.lzkuwaxz3e9o$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <7jyqfd23v8i6.17zwmoyzyw4xw$.dlg@40tude.net>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:7jyqfd23v8i6.17zwmoyzyw4xw$.dlg@40tude.net...

    > To przeczytaj jeszcze raz i uważnie, bo wychodzi, że może słowa i od biedy
    > rozumiesz, ale kontekst tekstu pozostaje poza twoim zasięgiem. Już w
    > pierwszym akapicie pod "Ochroną telefonu" masz użytkowanie, a ci nagle
    > przechowywanie wychodzi:)

    Przeczytałem jeszcze raz i uważnie. Wciąż punkt jaki zakreśliłeś w ramkę
    z powodzeniem może się odnosić do PRZECHOWYWANIA a niekoniecznie
    do użytkowania. Obie sprawy należą do rozdziału "Ochrona telefonu".

    A może punkt zaraz pod ramką, na temat utylizacji również Twoim zdaniem
    odnosi się do użytkowania?

    Nie bądź tendencyjnym fanatycznym przeciwnikiem jak Waldek
    co to ślepo chwali wyroby konkurencji tylko pokaż mi specyfikację,
    w której wyraźnie i jednoznacznie rozróżnione są widełki temperatury
    dla użytkowania i dla przechowywania. Wtedy będzie jasność. Na razie
    nie wiemy czy to co wziąłeś w ramkę nie odnosi się do przechowywania
    i zwyczajnie nadinterpretujesz na swoją korzyść - nic więcej.

    > Guzik tam, po prostu broszurka dowodzi niewygodnych dla ciebie faktów i
    > próbujesz jej zaprzeczać.

    Niczego nie dowodzi. To co widzisz to tylko efekt Twojej wyobraźni.

    > Napisz do HTC, że ci nie odpowiadają ich broszurki i chcesz dokładnej
    > tabelki. Nuż cię posłuchają? ;)

    Pytam Ciebie, bo HTC nie publikuje tych informacji na website.
    Jak widzę sam nie możesz być pewny bo opierasz się wyłącznie
    na wieloznacznym tekście - tłumaczonym.

    > /.../

    > No i czego to ma dowodzić, poza tym że laptopy znacznie częściej
    > przebywają w stanie "non-opertating" niż telefony?

    Dowodzi to tego, że to co przytoczyłeś to nie jest formalna
    lista parametrów tylko zdurnowaciałe wieloznaczne tłumaczenie.