  • Data: 2013-11-10 12:41:18
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 10:52:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Nie wiem co Ty miałeś zrobić, ale normalnie to się wszystko załatwia
    > przez opa, by właśnie numer nie zginął. Dajesz im pełnomocnictwo,
    > w zależności od sytuacji określasz formę przeniesienia numeru,
    > kontaktują się z drugim opem, dostajesz info co i ja o czekasz.
    > W zależności od sytuacji i umów itd. trwa to od paru dni (cała
    > procedura) do kilku miesięcy - nie wiem jaką miałeś umowę z
    > poprzednim opem.

    Ale co przeszkadza samodzielnie wypowiedziec ?

    Poza tym klient ma miec ulatwione i przeniesienie ma byc szybkie :-)

    > Decyzja wirtualna - w każdej chwili również mogłeś uznać,
    > że nie przenosisz.

    Tym niemniej taka podjalem.

    > Długo po fakcie złożenie wypowiedzenia samodzielnie. Teraz narzekasz,
    > że nowy op nie zdążył numeru odebrać :P

    Bo sie staral jak mucha w smole :-)

    > To Ty się powinieneś martwić - niby tak szczegółowo śledzisz warunki,
    > umowy, ustawy, wymyślasz teorie spiskowe, a głupio wpadłeś na
    > banalnym przeniesieniu numeru? :)

    Bo nie mieli napisane "jestesmy leniami".
    P.S. Netia to dopiero sa lenie, o czym wszystkich ostrzegam.

    > A po co ci ten numer - przecież to żaden problem mieć kolejny
    > i kolejny, każdy nowy, ładny, elegancki. Przynajmniej tutaj tak
    > niektórzy piszą ;)

    W sumie zaden. Powiadomi sie szybko wszystkich starych znajomych,
    urzedy, banki ... tylko kto zwraca uwage czy numer tymczasowy jest
    ladny, elegancki ?

    J.