  • Data: 2013-11-11 09:19:59
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 22:08:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-11-10 12:41, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nic nie przeszkadza, tyle że taka forma skutkuje zazwyczaj utratą
    > numeru. Wypowiadasz umowę i tyle.

    No jak ? Wypowiadam, termin jest za poltora miesiaca, grzecznie
    uprzedzam ze bedzie przeniesiony, choc chyba wcale nie musze - tylko
    drugi operator musi sie wyrobic w terminie.

    > No i takie jest - dyspozycje składasz u docelowego opa i czekasz
    > tylko na aktywacje nowej karty ze swoim 'starym' numerem.

    szybkie to znaczy 1 dzien :-)

    > Raczej Ty przyjąłeś pewne założenia, które niestety niekoniecznie
    > w ten sam sposób działają w realnych warunkach.

    No owszem, tym niemniej mnie to dziwi, biorac pod uwage ze wiekszosc
    tam sie dokonuje elektronicznie.

    > A przed czym niby ostrzegasz?

    Przed podobnymi przygodami ... i w sumie przed korzystaniem z ich
    uslug wogole. Dopoki dziala to pewnie mozna chwalic, ale jak awarie
    beda w tym samym tempie usuwac ....

    J.