  • Data: 2013-11-10 22:08:06
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-10 12:41, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 10 Nov 2013 10:52:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ale co przeszkadza samodzielnie wypowiedziec ?

    Nic nie przeszkadza, tyle że taka forma skutkuje zazwyczaj utratą
    numeru. Wypowiadasz umowę i tyle. Jeżeli chodzi o stacjonarne to jest
    możliwość wykupienia puli numerów na 'własność', ale nie pamiętam
    szczegółów.

    > Poza tym klient ma miec ulatwione i przeniesienie ma byc szybkie :-)

    No i takie jest - dyspozycje składasz u docelowego opa i czekasz
    tylko na aktywacje nowej karty ze swoim 'starym' numerem.

    > Tym niemniej taka podjalem.

    Być może, ale to niczego nie zmienia z formalnego punktu widzenia.

    > Bo sie staral jak mucha w smole :-)

    Raczej Ty przyjąłeś pewne założenia, które niestety niekoniecznie
    w ten sam sposób działają w realnych warunkach.

    > Bo nie mieli napisane "jestesmy leniami".

    Przy Twoich teoriach spiskowych to można taką argumentację
    potraktować w zakresie mało śmiesznego żartu - coś takiego
    prezentuje mistrz 'sucharów'.

    > P.S. Netia to dopiero sa lenie, o czym wszystkich ostrzegam.

    A przed czym niby ostrzegasz? Bo wiesz, biorąc pod uwagę
    Twoje artystyczne opowieści o "leniach", to z podłączeniem
    telefonu nie zdążyli mi na zmianę vatu z 7 na 22%.

    > W sumie zaden. Powiadomi sie szybko wszystkich starych znajomych,
    > urzedy, banki ...

    Jak to będziesz robił w podobnym stylu jak przenosiłeś numer to
    szczęścia życzę:P

    > tylko kto zwraca uwage czy numer tymczasowy jest
    > ladny, elegancki ?

    Takie zwierzątko z mordą jak prześcieradło, które kąsa w dupsko
    w sposób dość konkretny. Rany opatrujesz po cichu w domciu, czy
    potrzebna będzie wizyta na ostrym dyżurze?