  • Data: 2010-05-27 21:34:54
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na ?wiatłach
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w <news:htmdnl$avp$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w

    > w poprzednim swoim poscie w tej galezi watku - porownales rok 2006
    > z 2009.

    I podanie tych liczb jest kłamstwem? A może policzenie różnicy pomiędzy
    dwoma liczbami jest kłamstwem.

    > Tzn moze zle sie wyrazilem - roznice podales jako zalete
    > wprowadzenia swiatel,

    W którym miejscu podałem różnicę jako zaletę? Wskażesz palcem?

    > O czym juz nie napisales.
    > a przeciez statystyki maja ogolny, dlugoletni
    > trend spadkowy.

    Nie?

    A to to co jest:
    <q 'Tom N'>
    Na taki, że jest to kolejny rok po roku 2008, który był poprzedzony rokiem
    2007, który poprzedzał rok 2006...
    </q>

    > Trzeba bylo porownac lata 2006 i 2007

    W celu powtórzenia tego co już zostało wcześniej na talerzu podane.

    Po to zostawiam konkretne cytaty, żeby interlokutor zrozumiał do czego
    odnosi się komentarz. Dziwi mnie tylko, że po tylu latach obecności na
    usenecie nie chcesz pamiętać o tej prostej zasadzie, tylko złapany za rękę
    usiłujesz twierdzić, że to nie Twoja ręka.

    > Czyli w ogolnosci to co zrobil autor artykulu z poczatku watku.

    O właśnie, zrobił, i ja nie widziałem powodu, żeby to powtarzać -- Twój
    problem wynikł z tego, że nie czytałeś, ale napisałeś. Tylko dlaczego
    brniesz dalej -- wystarczy "przepraszam, myliłem się"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]