-
Data: 2010-05-27 22:07:44
Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]'Tom N' pisze:
> Znowu ta marna manipulacja danymi, chyba, że kolega ciągle ma kalendarz
> nieprzestawiony. Mamy rok 2010
Od roku 2007 do 2010 nic się w materii świateł nie zmieniło. Wywierają
one swój stały wpływ na bezpieczeństwo przez cały czas zapoczątkowany w
2007 roku.
> I nagle w 2008 spadła i w 2009 też -- a nikt nie zakazał używania świateł w
> dzień od 1 marca 2008...
Trend spadkowy jest cały czas. Interesujemy się jego zakłóceniem i
przyczyną w 2007 roku.
> Tak trudno ci zrozumieć, że na wzrost liczby wypadków i zabitych w 2007
> światła nie miały większego wpływu,
No to jaka jest przyczyna? Spadek bezpieczeństwa był znaczny, co go
spowodowało? Niektórzy twierdzą że ilość wypadków tak naprawdę spadła a
ten wzrost to wynik jakiegoś nie zlokalizowanego chwilowego czynnika.
Bzdura. Mówimy o kilkunastu milionach (!) pojazdów. To jest masa, którą
aby poruszyć trzeba konkretnej silnej przyczyny. To nie jest Zenek i
Mietek, z których jednemu odwaliło po pijaku i się zabił na drzewie.
Wielkie ilości obiektów nie reagują na słabe bodźce. Jeśli ilość
wypadków wzrosła o 6% a w stosunku do trendu znacznie więcej to mamy do
czynienia z problemem, a nie zwiększeniem bezpieczeństwa.
> zwłaszcza, że i tak znakomita część
> użytkowników dróg miała je włączone podczas jazdy cały czas -- długo przed
> 17 kwietnia 2007?
Kłamstwo. ITS tak napisał w raporcie dla ministerstwa Infrastruktury,
ale jest to paskudna manipulacja. Każdy kto ma prawo jazdy dostatecznie
długo doskonale wie ilu kierowców jeździło z włączonymi światłami kiedy
nie było nakazu i była to dużo mniejsza liczba. Na dowód można
przedstawić masę filmów z ujęciami ruchu drogowego/ulicznego oraz
chociażby zdjęć z domowych zasobów. Samochód w lato z włączonymi
światłami był rzadkością i dziwactwem. Więcej ich pojawiało się po
wprowadzeniu w 1991 nakazu w okresie jesienno zimowym. Warto przy tym
zauważyć, że po jego wprowadzeniu ten sam ITS stwierdził, że nakaz nie
wpłynął na zmianę bezpieczeństwa.
--
Tomasz Jurgielewicz
Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.10 22:11 J.F.
- 27.05.10 22:16 J.F.
- 27.05.10 22:27 nemo
- 27.05.10 22:36 J.F.
- 27.05.10 22:38 Artur Maśląg
- 27.05.10 23:03 Tom N
- 27.05.10 23:14 Tom N
- 27.05.10 23:16 Tom01
- 27.05.10 23:20 Tom N
- 27.05.10 23:34
- 27.05.10 23:35 Tom01
- 27.05.10 23:37 Tom N
- 27.05.10 23:47 Tom N
- 27.05.10 23:54 Tom01
- 28.05.10 00:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=