    Date: Fri, 28 May 2010 20:41:01 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach

    Arek (G) pisze:
    > LOL i mega ROTFL. Właśnie przebiłeś neelixa. Naprawdę uważasz, że
    > światła w dzień są po to aby oświetlić ulicę i dojrzeć auta w cieniu?

    Proponuję cofnąć się, odrobonę skupić i przeczytać jeszcze raz.

    > A jak zmusisz tego z naprzeciwka aby wyprzedzał z prędkością równą
    > ograniczeniu? Człowieku ile masz lat?

    Stoi jak wół w przepisach jakie prędkości są dozwolone. Jeśli zjawisko
    debili mających w dupie przepisy i bezpieczeństwo na drodze będzie się
    nasilać a Policja nic z tym nei zrobi to w końcu ktoś wprowadzi pomysł
    jaki zrodził się w Szwecji. Elektroniczne ograniczenie prędkości
    wszystkich do 40 km/h. Fajnie będzie? To tak jak z drogami osiedlowymi.
    Fajny polbruk, elegancko, ale gromada kretynów zaczyna szaleć takimi
    uliczkami. Aż w końcu położą "leżącego policjanta" i koniec zabawy. Tyle
    że za procent debili cierpi 99% normalnych. Prosze nie reprezentować
    podobnego stanowiska bo to źle o Panu świadczy.

    > W którym miejscu? Każdemu normalnie myślącemu kierowcy powinny pomagać,
    > pomijam ślepych i tych którzy nie powinni mieć PJ.

    Powinny? Gdzie są na to dowody?

    > Wyobraź sobie taką sytuację (bardzo standardową), jedziesz krętą drogą
    > przez las. Drzewa wysokie dość spory cień. Przy drodze idą dzieci ze
    > szkoły, oczywiście mają odbijające światło tornistry itp. Ile wcześniej
    > je zobaczysz mając światła a ile później nie mając? Ja wiem, zaraz
    > napiszesz, że dzieci nie powinny chodzić przy drodze i tego typu bzdury.

    Proponuję wrócić do edukacji, nabyć książkę o zasadach prowadzenia
    pojazdów. W każdej bez wyjątku z uporem maniaka jest wałkowane, że
    prędkość kierowca MUSI ustalić tak, aby w razie występienia przeszkody w
    polu widzenia zdążyć zatrzymać pojazd.

    > Które? Bo ja widzę bardzo mocny trend wzrostowy. Przytoczyłem przykłady.
    > Oczywiście polecam strony policji. Jak trzeba być ograniczonym aby tego
    > nie widzieć?

    Poddaję się. Jeśli liczba większa jest wg Pana mniejsza to ja nie mam
    więcej pytan.

    > No tak wzrost samochodów nastąpił tylko w styczniu? A potem co się stało
    > z tymi samochodami? Wyparowały? To co prezentujesz to jest po prostu
    > niesamowite. Pewnie do dzisiaj wierzysz w bociany i mikołaja?

    W całym roku. O podobne ilości jak w latach sąsiednich. A ilość wypadków
    raz rosła raz spadała. Jaki z tego wniosek? Że nie ma to związku.

    > No dobra poniżę się, i odpowiem na tym samym poziomie:
    > Jak skomentujesz spadek wypadków o 30% w Austrii, 11% w Bułgarii, 5% w
    > Czechach itp.

    Nie spotkałem sie do tej pory z takim tupetem przy prezentowaniu liczb
    wyssanych z palca. Ilości wypadków w tych krajach po wprowadzeniu nakazu
    wzrosły.

    > Zastanawiam się jak mogłeś analizować
    > te wszystkie liczby z takimi możliwościami umysłowymi.

    Zastanawiam się czy kontynuować dyskusję z człowiekiem który nie potrafi
    w braku argumentów powstrzymać się od chamskich odzywek.

    > Oczywiście EOT.

    I bardzo dobrze.

    --
    Tomasz Jurgielewicz