eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzekręt z nakazem jazdy na światłachRe: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl
    !feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 27 May 2010 23:54:29 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Macintosh/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    References: <htj265$3u9$1@inews.gazeta.pl> <htj6up$30ug$1@news.ett.com.ua>
    <htj8na$qu1$1@inews.gazeta.pl> <4bfd2708$1@news.home.net.pl>
    <htj97e$sqd$1@inews.gazeta.pl> <k...@b...softax.pl>
    <htjr8q$23b$1@inews.gazeta.pl> <b...@b...softax.pl>
    <htlrga$m7n$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <2...@b...softax.pl>
    <4bfea3c2$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <4bfece11$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <4bfee125$0$19160$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <4bfeea15$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
    X-Trace: 1274997269 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19164 80.54.236.253:37949
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284330
    [ ukryj nagłówki ]

    'Tom N' pisze:
    > Potrafisz odnieść się do meritum i nie rozmydlać? Przypomnę to co sam
    > napisałeś: "mgła, zadymienie, kurz, deszcz, głęboki cień itd."

    Do czego się tu odnosić? Mam tłumaczyć z polskiego na nasz? Wniosek
    ogólny sformułowany na samym początku jest jasny do bólu. "podczas
    wystarczającej jasności bez innych dodatkowych czynników zakłócających
    przejrzystość powietrza (mgła, zadymienie, kurz, deszcz, głęboki cień
    itd.), włączanie dodatkowych źródeł światła w pojazdach mechanicznych
    jest niewskazane. "

    > Wątpliwości co do logiki, zarówno wywodów pana doktora jak i twoich,
    > wskazałem we wcześniejszej wiadomości, jakoś Ci umknęło, tak jak to
    > podkreślone ^^^.

    Nie zarejestrowałem żadnych racjonalnych kontrargumentów. Powtarzam
    jeśli ma Pan jakieś rzeczywiste argumenty chętnie podyskutuję, ale z
    dzieleniem włosa na czworo nie dam rady. O jakież o statystyki czynników
    zakłócających dla Polski miałoby chodzić? Przecież nie chodzi o
    udowadnianie że np 4 marca statystycznie jest mgła, tylko o banalny
    fakt, że wymieniony któryś czynnik zakłócający widoczność *wymaga*
    włączenia świateł, a jego brak *nie wymaga* a wręcz jak pisze profesor,
    jest niepożądany i uzasadnia to w kilku akapitach. Całość nie wymaga
    jakiejś nadzwyczajnej inteligencji w zrozumieniu.

    Przytoczona opinia była jednym z elementów, które spowodowały w 2007
    roku wycofanie rekomendacji Komisji Eurpejskiej do wprowadzania w
    krajach członkowskich UE nakazu jazdy na światłach w dzień.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
    monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: