  • Data: 2010-05-27 15:50:38
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 15:36, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > A na noc 89% krasnoludki regulują, żeby świtem znowu przestawić...

    ?
    a czy ktos twierdzil, ze w nocy nie oslepiaja? oslepiaja i to
    bardziej... ale w dzien jest to w czesci efekt uboczny tych
    przepisow...
    Chociaz mi osobiscie w dzien zle ustawione swaitla specjalnie nie
    przeszkadzaja, gorzej, jak ktos jezdzi na dlugich - zapewne wiekszosc
    nawet o tym nie wie... kontrolke slabo widac, a wlasne swiatla w dzien
    to tylko jak sie w czyms odbijajaja ;)

    WS