-
Data: 2010-05-27 17:02:20
Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]nemo wrote:
> Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(a):
>> Widać coś z Tobą słabo, dziecko. Ale że zbliża sie 1 czerwca...
>>
>> 1. Manipulowanie statystykami na poziomie debila (koleś zresztą nie
>> wziął pod uwagę statystyk dot, wypadków w dzień, w okresie od 1 kwietnia
>> do 30 września -- a nie wziął dlatego, że zaprzacza jego tezom)
>
> Dlaczego tylko w dzień?
Bo w nocy i tak świecą. Zakładanie że świecenie świateł w dzień wpływa
bardziej na liczbę wypadków w nocy niż na liczbę wypadków w dzień (w
którąkolwiek stronę) jest tak naciągane, że aż trzeszczy.
>
>> 2. Kłamstwo o zużyciu paliwa (kilka procent - ROTFL!)
>
> kilka «zaimek oznaczający w sposób przybliżony liczbę większą niż 2 i mniejszą
> niż 10»
No właśnie, ułamek procenta (ok 0.7) to nie kilka.
>
>> 3. Pieprzenie bzdur o oślepianiu w dzień
>
> Zwłaszcza gdy tylko 11 % samochodów ma poprawnie ustawione światła.
Tylko co to ma do nakazu świecenia w dzień. Przez to, że świecą w dzień
przestawiają sobie światła do świecenia w niebo?
> Rzeczywiscie pieprzenie.
W dzień oślepiają? LOL!
> Pieprznij ty się może w łeb młotkiem.
Nie zamierzam sobie robić krzywdy jaką ty sobie zrobiłeś :)
>
>> 4. 500000ton CO2 więcej to są dane wzięte z dupy, kompletnie bez sensu
>> (co łatwo policzyć)
>
> No to policz
>
Policzyłem, mylą się lekko licząc ze dwa razy (ale jak komuś światła
zwiększają zużycie paliwa o kilka procent to się nie ma co dziwić :) )
emisja na CO2 na 1km ok. 0.28kg (w każdym kg paliwa mamy ok. 0.8kg
węgla, łączącego się z ok 2kg tlenu, razem mamy 2.8kg CO2, mnożymy przez
spalanie na km i tyle pi*drzwi wychodzi)
ułamek spowodowany świeceniem 0.007 (0.7% a nie kilka, przy czym w
pojazdach dużo palących ten ułamek jest mniejszy, wiec "się skraca" z
emisją CO2)
ułamek świecenia w dzień w porze wiosenno-letniej z całego świecenia to
nie więcej niż ok. 0.5 (to przesada, ale niech tam)
średni roczny przebieg pojazdu ok 15000km
liczba samochodów ok 15000000
0.28[kg/km]*15000[km]*15000000*0.007*0.5 = 224500000[kg] = 224500[t]
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.10 17:06 Sebastian Kaliszewski
- 27.05.10 17:12 Sebastian Kaliszewski
- 27.05.10 17:21 Sebastian Kaliszewski
- 27.05.10 17:16 Sebastian Kaliszewski
- 27.05.10 18:05 Jacek
- 27.05.10 18:17 Arek (G)
- 27.05.10 18:24 Arek (G)
- 27.05.10 18:36 Tom01
- 27.05.10 18:44 Tom01
- 27.05.10 18:50 Tom01
- 27.05.10 18:54 Tom01
- 27.05.10 18:55 Tom01
- 27.05.10 19:05 Tom01
- 27.05.10 19:06 ptoki
- 27.05.10 19:06 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=