eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzekręt z nakazem jazdy na światłachRe: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Date: Thu, 27 May 2010 11:23:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <htlkoa$red$1@inews.gazeta.pl>
    References: <htj265$3u9$1@inews.gazeta.pl> <htj6up$30ug$1@news.ett.com.ua>
    <d...@4...com>
    <htlk4n$p53$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1274959435 28109 172.20.26.234 (27 May 2010 11:23:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 May 2010 11:23:55 +0000 (UTC)
    X-User: nimex
    X-Forwarded-For: 38.99.65.107
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284108
    [ ukryj nagłówki ]

    Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > Można by przyjąć, że światła nie mają większego wpływu na wymuszanie
    > pierwszeństwa na skrzyżowaniu, wjechaniu w drzewo, tudzież inne wypadki
    > w nocy. Gdyby przyjąć powyższe za sensowne to nie ma większego sensu
    > analizowanie sumy wszystkich wypadków pod kątem jednego czynnika jakim
    > są światła. Taka analiza ma na celu tylko i wyłącznie bronienie z góry
    > założonej tezy.

    Można, ale jest to błędne założenie, bo wypadki w nocy są jak najbardziej
    uzależnione od nakazu jazdy na światłach w dzień. Jakim tumanem trzeba być,
    żeby tego nie rozumieć?

    >
    > Jeżeli chcemy już analizować wpływ świateł, to analizujmy te dane, na
    > które światła mogą mieć wpływ, czyli wypadki za dnia w miesiącach
    > letnich i najlepiej w trasie.

    A dlaczego w trasie? Żeby nie wyszło, że przez ten nakaz ginie więcej pieszych
    na terenie zabudowanym?

    > I jeżeli te by nie spadły to jest jakiś
    > argument, w przeciwnym wypadku takie wypociny można sobie w buty włożyć.
    >
    > I druga sprawa, podpieranie się przypadkiem Austrii jest zupełnie bez
    > sensu. Tam jest zupełnie inna kultura jazdy to raz, a dwa na
    > autostradzie raczej ciężko zaliczyć czołówkę.
    >
    > A.

    W Austrii przeprowadzono badania w prawdziwym RUCHU DROGOWYM, badając reakcje
    oczu kierowców na włączone światła. A fizjologia oka Polak, Austriaka czy
    Sudańczyka jest taka sama. Drogi nie mają tu nic do rzeczy. Zresztą ty chyba
    nigdy nie byłeś w kraju zachodnim, jeżeli uważasz, że tam same autostrady
    mają. Pewnie ci mama z tatą od małego mówili, że tam na zachodzie to jest raj,
    a my tu zarabiamy 20 dolarów i jeździmy maluchem. Odejdź może od NFS i poznaj
    kawałek prawdziewgo świata.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: