  • Data: 2010-05-27 13:58:25
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na wiatłach
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 03:38, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo mi sie wydawalo ze laczna az tak mocno nie spadla, wiec jesli
    > twierdzisz ze w dzien spadla to musialaby  w nocy wzrosnac.

    > to spojrz na zestawienie miesiecy
    maj-wrzesienhttp://jfox.republika.pl/moto/wypadki-sw
    iatla.gif

    > W tym momencie to ty klamiesz - przypisujesz swiatlom wieloletni trend
    > spadkowy, ktory najwyrazniej z innych przyczyn pochodzi.
    > Nie widac zeby decyzja o zapaleniu swiatel od 2007r cos dala, wrecz
    > mozna by powiedziec ze podniosla ilosc wypadkow na dwa lata, zanim
    > ludzie nie nauczyli sie jezdzic :-)
    >
    > Niestety nie dysponuje statystykami z podzialem na godziny
    > (i miesiace).

    Fascynuje mnie w zwolennikach swiatel ta wiara ze pomagaja.
    Sam w 2006 przepowiadalem (chyba poszukam sobie tego posta i
    wydrukuje) ze roznicy nie bedzie a jesli bedzie to trudna do
    uchwycenia. Ale masa ludzi bedzie bronic swiatel jak zycia.
    Az tak im to pomaga?
    Ciesze sie ze komus sie chce te wykresy montowac bo wtedy nie ma szans
    na pyskówke.

    Zdrowia zycze bo sie zawsze przyda :)

    --
    Lukasz Sczygiel