-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder3.cambriumusenet.nl!feeder1.cambri
umusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!f11g2000yql.googlegroups.com!
not-for-mail
From: "W.Kr." <w...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Przekładnia na pas zębaty
Date: Tue, 24 Jan 2012 03:30:24 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 29
Message-ID: <d...@f...googlegroups.com>
References: <4f1d9e3b$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<jfk8vu$ok8$1@inews.gazeta.pl>
<4f1db154$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<jfkim1$15$1@inews.gazeta.pl>
<f...@d...googlegroups.com>
<d...@8...googlegroups.com>
<1...@j...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 79.189.60.2
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1327404624 9873 127.0.0.1 (24 Jan 2012 11:30:24 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jan 2012 11:30:24 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: f11g2000yql.googlegroups.com; posting-host=79.189.60.2;
posting-account=3kBfGgoAAADQs8EO6k6H0pLaz-Qx_vnf
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.6)
Gecko/20040122,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:30263
[ ukryj nagłówki ]
Konrad Anikiel napisał(a):
> On 23 Sty, 23:05, "W.Kr." <w...@g...com> wrote:
>
> >
> > > > > A jakbym pasek naciągnął napinaczem?
> >
> > > > To go zerwiesz i to bez ostrzeżeń.
> >
> > > No ale zwiększenie kąta opasania zwiększy nośność.
> > > Konrad
> >
> > Ale i tak pasek jest najsłabszym ogniwem w takiej przekładni.
>
> Jasne, ale co w tym pasku wysiada pierwsze w warunkach doraźnego
> przeciążenia? Kord się zrywa czy zęby się ścinają/przeskakują? Jak
> tych zębów więcej jest na tym samym kole to obciążenie się rozkłada
> korzystniej, prawda?
> Konrad
Przeskakiwanie zębów to efekt nadmiernego zużycia w większym stopniu
zębów paska, ale i zębów koła.
Zerwanie się paska, to efekt doraźnego przeciązenia ponad wytrzymałość
paska na rozerwanie.
W.Kr.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.12 11:41 Konrad Anikiel
- 24.01.12 16:22 W.Kr.
- 24.01.12 17:01 Konrad Anikiel
- 25.01.12 01:00 J.F.
- 26.01.12 21:01 v...@i...pl
- 27.01.12 09:53 Konrad Anikiel
- 28.01.12 08:29 Fafik
- 28.01.12 13:18 Irek N.
- 28.01.12 15:21 v...@i...pl
- 28.01.12 17:05 Fafik
- 28.01.12 17:28 Fafik
- 28.01.12 19:57 Irek N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz