  • Data: 2011-05-14 14:41:14
    Temat: Re: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Być może. Ale z pewnością taniej wyjdzie znaleźć coś masowo
    > produkowanego w milionach sztuk i kupić tego 150 sztuk
    > niż "produkować" 50 sztuk w miesiącu każdą z osobna ręcznie...

    A skąd mam wiedzieć co wyjdzie taniej? Przejściówki zawsze pachną mi
    tandetą. Zwłaszcza jak nie wynikają z wyjątkowości potrzeby (akurat
    muszę podłączyć coś dziwnego), tylko z założenia, że tak właśnie
    robimy seryjnie. Zresztą ze względu na wyjątkowość, często są droższe
    niż normalne rozwiązania. Śrubki nie są aż dak okropnie drogie i nie
    wymagają hektarów powierzchni magazynowych -- zamiast zamawiać co
    miesiąc 50 sztuk, można od razu 300. Może też być, że tańsze od
    przejściówek będą całe wtyczki, z których się wydłubie pasujące śrubki.

    --
    Jarek