  • 1. Data: 2011-05-09 13:38:31
    Temat: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy widział ktoś może małą przejściówkę DB9 co to miałaby z jednej
    strony gwint metryczny a z drugiej strony śrubkę amerykańską?
    Jest coś dziwnego, widzę że czasem te śrubki nie pasują do siebie
    pomiędzy komputerem a wtyczką - czyżby były dwie wersje gwintu?

  • 2. Data: 2011-05-09 13:58:14
    Temat: Re: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Jest coś dziwnego, widzę że czasem te śrubki nie pasują do siebie
    > pomiędzy komputerem a wtyczką - czyżby były dwie wersje gwintu?

    http://media.digikey.com/photos/Assmann%20Photos/AB4
    10-R.jpg
    Robi się takie coś dla zmiany typu z męskiej na żeńską... ale czy
    ta śrubka po obu stronach ma ZAWSZE gwint UNC #4-40 czy spotkał
    ktoś te śrubki w standardzie metrycznym?

    Kupuję drukarkę termiczną SEIKO DPU-414 z portem szeregowym
    DSUB-9, i franca ma coś z gwintem bo śrubki od wtyczki DSUB9 nie
    pasują w gwint w otworach drukarki... Czyżby Japońce zrobili drukarkę
    z gwintami metrycznymi? Co jest kurna grane...

  • 3. Data: 2011-05-09 15:11:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > ta śrubka po obu stronach ma ZAWSZE gwint UNC #4-40 czy spotkał
    > ktoś te śrubki w standardzie metrycznym?

    Ja spotkałem.

> [...]
    > w gwint w otworach drukarki... Czyżby Japońce zrobili drukarkę
    > z gwintami metrycznymi? Co jest kurna grane...

    Dali metryczne. Można wymienić śrubki we wtyczce albo w gnieździe
    drukarki. Też kiedyś tak musiałem zrobić.

    Jarek

    --
    Popatrz szwagier jaka franca.

  • 4. Data: 2011-05-09 15:29:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.05.2011 15:58, schrieb Pszemol:
> [...]
    > pasują w gwint w otworach drukarki... Czyżby Japońce zrobili drukarkę
    > z gwintami metrycznymi? Co jest kurna grane...

    Są UNCe i są M2.5. Najgorsze jest to, że takie śrubki stosunkowo łatwo
    wkręcisz "na krzyż", a wykręcasz wraz z gwintami. A jak z drugiej strony
    nie ma kotwy tylko normalna nakrętka, to masz nakrętki i podkładki na
    turystyce śródobudowowej i kurwicę gonad zagwarantowaną. Jak urządzenie
    jeszcze na gwarancji i zalakowane, to nawet do kwadratu. Ja mam na
    wszelki wypadunek obie wersje śrubek i nakrętek i wrazie wpadki
    wymieniam tam, gdzie łatwiej/gdzie się da. Jak masz specjalny kabel z
    jakimś międzymordziem w środku to dajesz 2 gender-changery szeregowo:
    pedałek i lezbijka i dajesz odpowiednie śrubki. Albo kawałek kabla DB9.

    Waldek

  • 5. Data: 2011-05-09 15:31:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    10-R.jpg

    > Ja spotkałem.

    > Dali metryczne. Można wymienić śrubki we wtyczce albo w gnieździe
    > drukarki. Też kiedyś tak musiałem zrobić.

    Problem w tym, że wtyczkę używam specjalną, ma bardzo długie
    śrubki - wolałbym użyć przejściówki.

  • 6. Data: 2011-05-09 15:48:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
    > Jak masz specjalny kabel z jakimś międzymordziem w środku to
    > dajesz 2 gender-changery szeregowo: pedałek i lezbijka i dajesz
    > odpowiednie śrubki. Albo kawałek kabla DB9.

    Widziałem taki własnie gender changer co to nie zmienia płci
    tylko ma specjalne śrubki, co to mają gwint z jednej strony
    metryczny a z drugiej strony amerykański. Nie mogę znaleźć
    ani producenta ani numeru/modelu takiej przejściówki...

    Kto robi takie rzeczy?

  • 7. Data: 2011-05-09 15:52:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Problem w tym, że wtyczkę używam specjalną, ma bardzo długie
    > śrubki - wolałbym użyć przejściówki.

    Nie da się tych śrubek zamienić na inne, też długie? Albo inaczej --
    wykręcić z gniazdka te sześciokątne śrubsztyki i wkręcić kompatybilne?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2011-05-09 16:40:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie da się tych śrubek zamienić na inne, też długie? Albo inaczej --
    > wykręcić z gniazdka te sześciokątne śrubsztyki i wkręcić kompatybilne?

    Gniazdo w drukarce nie ma "śrubsztków" tylko metalowy bloczek
    z dziurkami z gwintem. Tu masz zdjęcie pleców tej drukarki:
    http://img-asia.electrocomponents.com/largeimages/R6
    199207-01.jpg

  • 9. Data: 2011-05-09 19:03:09
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Witam,

    jak juz zostalo napisane, sa gwinty i metryczne i calowe UNC. Tyco
    przyznaje sie do M3
    http://www.tycoelectronics.com/catalog/bin/TE.Connec
    t?C=10094&M=FEAT&P=2344,10815,147374,174520,10086&U=
    &BML=&LG=1
    Dobrych pare lat temu mialem podobny problem i pamietam ze ktoras z
    firm oznaczala rodzaj gwintu przez jedno lub dwa rowki na
    szesciokatnej nakretce.
    Drugie miejsce gdzie wyszukalem sporo zlacz to
    http://www.fischerelektronik.de/index.php/fcon_en/?&
    L=1

    Gwint Metryczny jest egzotyczny w D-subach...

    A zakupy na sztuki to pewnie Farnell...
    ooo, znalazlem cos takiego:
    http://ie.farnell.com/harting/09-67-000-9974/screwlo
    ck-female-unc-m3/dp/1207621
    moze to plus komplet wtyczka meska/zenska cos pomoga ?

    Marcin

  • 10. Data: 2011-05-09 19:49:02
    Od: "Dziadek" <...@...c>

    > Są UNCe i są M2.5. Najgorsze jest to, że takie śrubki stosunkowo łatwo

    Raczej M3.

    Dz.