  • Data: 2011-05-14 18:10:40
    Temat: Re: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 14 May 2011 06:17:07 -0500 "Pszemol" <P...@P...com>
    napisał:

    >Gdyby chodziło o dwie sztuki to oczywiście nie byłoby problemu...
    >Dziękuję za ofertę, ale chodzi o ilości produkcyjne :-)

    Jak chcesz. Faktycznie moja maszynka to tokarka zegarmistrzowska a nie
    produkcyjna ani nawet uniwersalna, ale jakby się uprzeć to 150szt.
    takich śrubek by się zrobiło. Zdarzało mi się już toczyć na niej różne
    detale w ilościach rzędu klikudziesieciu sztuk. Jest to wykonalne.
    Jakbyś był zainteresowany to mów. Może być to rozwiązanie tańsze i
    bardziej eleganckie niż przejściówki :-)

    Parametry:
    - nad łożem fi 80mm
    - nad suportem fi 55mm
    - długość 250mm
    - przelot wrzeciona 5,5mm
    - niestety brak śruby pociągowej, gwintowanie tylko
    narzynkami/gwintownikami