  • Data: 2009-07-27 05:17:57
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    greenman pisze:
    > Chlopaki, koncze ta bezsensowna dyskusje, bo nie moge nic za to,
    > ze wasza teoria rozmija sie zbyt mocno z praktyka.

    Był tu z rok temu taki jeden cwaniak ''audiofil'' i też widział cuda. Aż
    poległ na tym teście:

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Jedno pochodzi z 2Mpx małpy najtańszej na rynku sprzed kilku lat (canon
    a400, jpg oczywiście), drugie z lustra 450D ze sprawnym tamronem
    (12Mpx), z wypasionego rawa - żeby miał łatwiej. Zmniejszyliśmy to do
    800x600, bo w teście chodziło o czterokrotne zmniejszenie rzekomo
    rozpoznawalne z zamkniętymi oczami. No i pupa - ani ów cwaniak, ani cała
    grupa nie pokazała jednoznacznie, które z czego.
    Dokładnie to samo wyszłoby z a900 kontra dowolne lustro przy
    zmniejszeniu na hd (w przypadku sonego ponad aż dwunastokrotne a nie
    tylko czterokrotne jak w teście).

    Tak więc nie kozakuj, bo się po prostu ośmieszasz.

    PS. Dziś sam nie wiem, które z czego - trzeba by odkopać tamten wątek.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl