  • Data: 2009-07-29 22:14:20
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jester wrote:

    > A mamy? Statystyczny pstrykacz ze zdjęciami z wakacji ma?
    > Dostaje taki sam fajans, jak dostawaliśmy z kliszy - tyle, że z
    > cyfrówki. Czasami narzeka, częściej jest zadowolony, że w ogóle ma
    > odbitkę i nawet nie wie, że jest spitolona. I się kręci.

    dupa

    jeśli ten stat pstrykacz ma monitor (trochę lepszy) to ma szansę otrzymac na
    papierze to co sobie wymarzył

    nie mówiąc o osobniku bardziej wymagającym. Generalnie nawet w dobrych
    labach to oni decydowali o efekcie a nie ja :)

    > Ja nigdy nie narzekałem, ale pewnie dlatego, że bardzo szybko
    > nauczyłem się, że nie stać mnie na tanie odbitki w tanich labach.

    danie drogie zawsze to była wizja laboranta, jak miałeś spec wymagania to
    już tak łatwno to nie przychodziło.

    > A takich przypadków nie pamiętam w ogóle, nawet za czasów, kiedy
    > królowało ORWO. Ale zgodzę się, że tutaj element szczęścia grał pewną
    > rolę ;)

    a ja pamiętam dwa dobre laby krakowskie oraz ... pominę milczeniem

    slajdy spierdolone mniej lub bardziej, co z tego że dostałem nowy materiał
    jeśli to co było sfotografowane zostało zniszczone.