    From: Jester <j...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Tue, 21 Jul 2009 22:56:10 +0200
    <h3phju$hsj$1@inews.gazeta.pl> <h3pn3l$eu3$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <h3qqgn$k2f$1@inews.gazeta.pl>
    <6ofwvzoed4mu.1pdekfhojmlk$.dlg@40tude.net>
    <h3s7uf$qpg$1@inews.gazeta.pl>
    <dvz80ojofeqk.1xk383wx9fczn$.dlg@40tude.net>
    <h3te5s$osa$1@inews.gazeta.pl> <h3ujvi$kka$1@node2.news.atman.pl>
    <h3v8em$f23$1@inews.gazeta.pl> <h3vi0v$njd$1@node2.news.atman.pl>
    <h3vqgl$5h2$1@news.onet.pl> <h41pmp$12k$1@node1.news.atman.pl>
    <h42hh8$49a$1@news.onet.pl> <h43tc2$en0$1@node1.news.atman.pl>
    <h44pdu$gbt$1@news.onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Masz w domu automat do ramkowania który sam Ci tnie i oprawia w ramki? Bo...
    > wydawało mi się, że czegoś takiego raczej nikt poza labami nie używa - ze
    > względu na częste rysowanie slajdów.

    Jedna ramka - jeden łyczek kawy, jedna ramka - jeden łyczek kawy...

    > Na podobnej zasadzie dysk z nagranymi zdjęciami też leży sobie za darmo w
    > szafie - i zajmuje na półce mniej miejsca niż taka sama ilość zdjeć w
    > ramkach...

    I ruszy za 40 lat bez problemu? Wątpię. To co to za backup? Wiesz, ile
    wydasz na uruchomienie takiej czterdziestoletniej padaczki? ;)

    > Nie każdego było na to stać - często najpierw kupowano EOS-a 500, po pewnym
    > czasie zmieniano na 50E, potem na 30 lub 3...

    Ja 50e wymieniłem na 1v dopiero niedawno - bo mnie nie ograniczał w
    żadnym stopniu. Ale ta 50 to był baaardzo przemyślany zakup...

    > Tacy też byli

    Byli. A ci, o których piszesz - to raczej nie fotoAMATORZY. A zawodowców
    do fotoamatorów nie zaliczam ;)

    > I wielu tak robiło.

    Wierzę. I żeby uciąć już ten wątek - serio sądzisz, że wyścig zbrojeń i
    wymienianie aparatów był w czasach analogów PORÓWNYWALNY z tym, co się
    dzieje dzisiaj? I że był równie uzasadniony? Przecież obaj wiemy, że nie...