  • Data: 2009-07-20 22:02:56
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "greenman" <e...@f...pl> napisał:

> [...]
    FF?

    > Spojrz prawdzie w oczy - matryce rosna wraz z rozwojem sprzetu
    > - czy to sie nam podoba, czy nie. Kropka!

    I co z tego? To ma być argument za kupowaniem FF w celu późniejszego
    ogladania na telewizozre HD?

    > Za chwile, do robienia fotek odpowiednich na HD nawet dobrej komorki
    > nie bedziesz mogl polecic - bo bedzie miala zbyt duzo megapikseli!

    Taaak... I oczywiście to kolejny argument na rzecz tezy, że warto kupować
    FF?

    > Kazdy wymaga tu abym tlumaczyl sie jaka jest przyczyna
    > pomiedzy ta Alfa a moim 400D - nie wiem i mam dosc dywagacji na ten temat.
    > Napisalem o skutkach bo to widzialem.

    Mam podejzrenie, ze pzryczyna jest dość prozaiczna - brak umiejętności
    włąściwego wykozrystania możliwości 400D. Bo aparat ten nie jest szczytowym
    osiągnięciem techniki fotograficznej, ale do zdjeć przeznaczonych do
    oglądania na telewizorze HD powinien wystarczyć z zapasem.

    > Watpie.

    Twoje prawo. I biorąc pod uwagę, ze to Ty znasz tego człowieka a nie ja -
    możliwe, że masz rację.

    > Na zdrowy rozum tak wychodzi, ale w rzeczywistosci juz nie.
    > Spojrz na opinie A900 w dpreview.com.

    Opinie z dpreview nie są dla mnie wyrocznią. Pamiętem kilka momentów w
    których się nieźle wygłupili.

    > Byc moze to lepsze algorytmy kompresji, wysoka dynamika i glebia kolorow.
    > Nie bede dywagowal, bo mnie to juz zaczyna meczyc.

    I nie dziwię się - ja już też mam dosyć tej jałowej dyskusji. Sugeruję EOT.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)