    From: "greenman" <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Mon, 20 Jul 2009 14:58:06 +0200

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    > "greenman" <e...@f...pl> napisał:
    > Wszystko zależy do jakiego celu. Do oglądania na monitorze lub telewizorze
    > HD jest bez sensu (przy obecnych możliwościach technicznych monitorów), do
    > wykonywania wysokiej jakości wydruków w wielkich formatach - ma sens.

    Alez szkoda slow - to tylko czysta teoria.
    Znajdz mi na rynku dobry sprzet FF z (nawet) 6 megowa matryca!

    > Twierdzisz, ze inne aparaty źle naświetlają? Może to zależy od umiejętności
    > obsługującego...

    Twierdze, ze ustawianie ekspozycji w tej Alfie jest bardzo dobre
    a AF wyjatkowo celny - nawet nie porownuje z moim 400D.
    Wczesniej ogladalem fotki tego samego goscia z A200 i radzil sobie
    calkiem przecietnie, wiec umiejetnosci nie odegraly tu zadnej roli.

    > Tu już Ci w tym wątku ktoś odpowiedział - wcale nie jest najlepsza.

    A wierzysz we wszystko co tutaj przeczytasz?
    Odpowiedzial mi o dynamice rawow a ja od poczatku pisze
    o dynamice jpegow - a to chyba spora roznica.
    Do tej pory nikt nie znalazl testow z ktorych wynikaloby, ze jpeg
    z Alfy nie ma najwiekszej dynamiki.
    Zreszta A900 w testach DxO i tak plasuje sie wysoko wsrod sprzetu klasy
    polprofesjonalnej - cienki jest tylko na wyzszych ISO.

    > Trudno mi się jednoznacznie wypowiadać nie widząc konkretnych jpg-ów, ale
    > przyczyn może być wiele - np. umiejętności obsługującego, czy sposób w jaki
    > poustawiał sobie w menu obróbkę jpg-ów w samym aparacie.

    He, he - ustawili w Sony, bo od wyjecia z kartonu raczej
    tak "skomplikowanych" rzeczy nie dotykal,
    - facet mysli, ze raw to taki format jak jpeg tylko mniej popularny.
    ---