    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Mon, 20 Jul 2009 14:26:34 +0200

    Jester pisze:

    > Nie wiem, czemu wybrałeś akurat mały obrazek, którego się w poligrafii
    > praktycznie nie używało NIGDY. Więc czemu niby ma wrócić dzisiaj? Małe
    > szanse...

    Bo ta dyskusja jest takim czepianiem się :). Po prostu chciałem
    polemizować z Kubą ;). Nikt nie chce podważyć historii fotografii i np.
    tego co slajd wniósł do niej. Ale najczęściej sie zapomina na jakie
    medium to zdjęcie trafi. Śmiem twierdzić że te 15mln np. z takiego 500D
    jest dziś wystarczające do poligrafii np. na okładkę magazynu, albo
    dobry album. Czyli nawet w sytuacji osiągnięcia sukcesu jesteśmy w
    stanie sprostać technologi offsetowej. O sieci to już nie wspomnę
    przecież nikt nie wystawia w gotowych albumach 51MB skanów.
    Ale każdy swoje chwali :)

    Pozdrawiam.
    Bartko.