  • Data: 2009-07-19 15:32:04
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Takie, że w czasach analogów slajdy królowały w studiach przy każdym
    > materiale idącym do druku.

    kiedyś chodziliśmy na czworaka ;). Ja mówię o dziś ktoś kto chce być
    trochę bardziej kreatywny i bawi się np. w abstrakcyjne martwe natury
    używając do tego aluminium, pleksi, i pozostałości po elektronice lat 70
    ;). Ma 2,5tyś na zakupy w funsports i kasę na sensowne body i szkła na
    m42 w spadku po ojcu ;). Mamy dwóch adeptów na tym samym poziomie mają
    ten sprzęt tylko różni ich materiał rejestrujący, jeden ma 500D drugi
    drugi eos 33. Obaj mają komputery bo dokonują specyficznego cyfrowego
    postprocesu. Który będzie dokonywał szybszych postępów?

    Pozdrawiam.
    Bartko.