  • 351. Data: 2019-11-03 00:54:21
    Temat: Re: Stanowisko polskiego wyrobnika!
    Od: Kviat

    W dniu 02.11.2019 o 16:10, 'TomN' pisze:
    > Kviat w
    >
    > Mistszuniu, cancele nie na wszystkich serwerach działają...

    Nie wiem o co ci chodzi.
    W całym swoim życiu usenetowym nie zrobiłem cancela, bo wiem, że to nie
    działa.
    Znowu coś sobie uroiłeś.

    > Dostałeś proste i zamknięte pytanie na które odpowiedziałeś jak "półmusk",

    Nie. Zadałeś kompletnie nieprecyzyjne pytanie z idiotyczną sugestią jak
    "półmusk", a ja wiem co chciałeś zasugerować i dlatego się z ciebie nabijam.
    Ale odpowiem, równie precyzyjnie: większość czasu spędzam (i pracuję) w
    Polsce. Na wakacje i żeby odpocząć wyjeżdżam za granicę.
    Tak więc od czasu do czasu jestem w Polsce, a od czasu do czasu jestem
    za granicą.
    I te swoje idiotyczne uwagi o urzędzie skarbowym możesz sobie w buty
    wsadzić. Będziesz wyższy.
    A mogłeś zapytać jak dorosły, a nie zgadywać jak dziecko.... nawet dałem
    ci drugą szansę.

    > gdy sie zorientowałeś, to cancela pusciłeś.Jkież to znamienne...

    Nie wiem co sobie uroiłeś z tym cancelem. Serio.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 352. Data: 2019-11-03 05:59:48
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, October 29, 2019 at 11:50:36 PM UTC+9, r...@k...pl wrote:

    > Geniuszu, tam przepisy nakazują przepuszczenie pieszego.
    > U nas wciąż zabraniają pieszemu wtargnięcia przed pojazd.

    No i statystyki wypadków to potwierdzają, geniuszu.

    Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy kierowcy: ~27000
    Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy pieszego: ~2000

    A teraz szybciutko, do auta, cegła na gaz, i rozjedź samego siebie.

  • 353. Data: 2019-11-03 09:03:03
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@j...org w
    ups.com>:

    > No i statystyki wypadków to potwierdzają, geniuszu.

    > Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy kierowcy: ~27000
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy pieszego: ~2000

    Piękne samoosranie zaliczyłeś manipulancie.

    --
    'Tom N'

  • 354. Data: 2019-11-03 14:31:18
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty poczekaj, aż S8 wybudują, to Conrada będzie wszystkie ścieki zbierać zjazdowe i
    dojazdowe na węzeł Maczka/lotnisko.
    Projektują jacyś ze Śląska, czyli wziąć kasę i spie.....ć, bo u siebie to nawet
    idioci by tak nie zaprojektowali, musieli by
    odpowiadać na pytania syna "Tato, a jaki ch_j to tak zaprojektował?".

    -----

  • 355. Data: 2019-11-03 16:16:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2019 10:11:05 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Szansy na przezycie nie dał mu kierowca srebrnego samochodu który się zatrzymał
    zeby przeszli.

    Dal - wystarczylo sie popatrzec na droge przy przechodzeniu.
    Niby mial pierwszenstwo, ale lepiej udzielic nienalezne,
    niz wyegzekwowac nalezne :-)

    >Na dodatek był po czymś na humor bo inaczej dlaczego uciekł z miejsca wypadku.

    Moze mu sie spieszylo, albo nie chcial byc zamieszany ... choc to
    nadal zakrawa na przestepstwo ...

    J.

  • 356. Data: 2019-11-03 16:26:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2019 17:58:49 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie bardzo - kierownik nie dał mu szansy zapiedalając 130 i omijając na
    > pasach. Przypomnę tylko, że jak jakiś motocyklista "zapierdala", to
    > zwyczajowo na grupie jest, że nie ma możliwości przewidzieć, że będzie
    > jechał 130 slalomem (i sporo w tym racji). Jak kierownik to pieszy ma
    > przewidzieć nie dość, że ponad 100 na 50, nie dość, że slalomem
    > zmieniając pasy, to że jeszcze będzie omijał? No jakieś granice
    > przyzwoitości są - prawda?

    No, tak po prawdzie wchodzenie przed pojazd jadacy 100 ma cos z
    wtargniecia i samobojstwa, nawet, jesli sie zaklada, ze jedzie
    przepisowo 50.

    P.S. dwa filmiki z moto mi wyskoczyly
    https://www.youtube.com/watch?v=_SG00x_gXoY

    A jakby jechal 50, to by wypadku nie bylo, wiec jego wina :-)

    A gdyby to by pieszy ? :-P

    https://www.youtube.com/watch?v=27Xp3QZ2_7w

    Dobrze, ze zachowali bezpieczny odstep ...

    > Zatrzymujesz się na zielonym (bo szwagier może jechać)? Uciekasz na
    > pobocze jak widzisz tira z naprzeciwka - (może film oglądać)? Są pewne
    > granice - zasadę ograniczonego zaufania nie należy mylić z paranoją.

    Ale akurat to, ze ktos bedzie omijal drugim pasem, to jest tak czeste,
    ze trzeba sie upewnic.

    Pamietasz pania z pieskiem ? Zyje.

    J.

  • 357. Data: 2019-11-03 16:27:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 14:31, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > to nawet idioci by tak nie zaprojektowali, musieli by odpowiadać na
    > pytania syna "Tato, a jaki ch_j to tak zaprojektował?".

    Bez przesady - po pierwsze będzie węzeł Arkuszowa, więc duża część
    pojedzie tam, po drugie ciężko, żeby projektant S8 przebudowywał całe
    miasto. Powinna być TMP - mieszkańcy Chomiczówki protestują od 20 lat,
    mimo że i tak kasy nie ma;)

    --
    Shrek

  • 358. Data: 2019-11-03 16:30:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie dał. Ktos dal linka do filmu w którym w szóstej minucie dwudziestej sekundzie
    kierowca dal pieszemu szanse na przeżycie. Użył sygnału dźwiękowego jak pieszy chciał
    wtargnąć na jezdnie. Pieszy pomimo że kierowca się zatrzymał, ogarnął się i został na
    chodniku.

  • 359. Data: 2019-11-03 16:49:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 16:26, J.F. pisze:

    > No, tak po prawdzie wchodzenie przed pojazd jadacy 100 ma cos z
    > wtargniecia i samobojstwa, nawet, jesli sie zaklada, ze jedzie
    > przepisowo 50.

    Ciekawa argumentacja - im szybciej zapiedala zapierdalacz tym mniej
    winien, bo pieszy bardziej wtargnął.

    > P.S. dwa filmiki z moto mi wyskoczyly
    > https://www.youtube.com/watch?v=_SG00x_gXoY
    > A gdyby to by pieszy ? :-P

    To dalej miałby czerwone światło - sprawa oczywista (tak wiem, ten jeden
    wyrok - on prawomocny jest i rzeczywiście kolesia uznano winnym?)

    > https://www.youtube.com/watch?v=27Xp3QZ2_7w
    >
    > Dobrze, ze zachowali bezpieczny odstep ...

    Ale co to ma do tematu? Wyjebał się na zakręcie i tyle (BTW ten zakręt
    ma swoją nazwę i motocykliści akurat nie są tam nadreprezentowani na
    barierkach).

    > Ale akurat to, ze ktos bedzie omijal drugim pasem, to jest tak czeste,
    > ze trzeba sie upewnic.

    Ale bez paranoi, że winny jest pieszy bo nie przewidział, że ktoś jedzie
    130@50. A może ty chcesz się założyć, kto zostanie uznany winnym?

    --
    Shrek

  • 360. Data: 2019-11-03 19:10:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 16:49:48 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ciekawa argumentacja - im szybciej zapiedala zapierdalacz tym mniej
    > winien, bo pieszy bardziej wtargnął.

    Nie o to chodzi.
    54km/h to 15m/s. Droga hamowania - ok 12m.

    Wiec patrzysz, ze samochod jest w odleglosci 30m, wchodzisz ... i
    kierowca hamuje i cie przepuszcza.
    Chyba ze:
    -wezmiesz go z zaskoczenia, i sekunde mu zajmie wcisniecie hamulca,
    -samochod w gorszym stanie, zaladowany, itp - i calkiem legalnie
    potrzebuje 25m na hamowanie,
    -na drodze mokra kostka ...

    I witaj szpitalu, bo ci sie nie chcialo 2s poczekac.

    A z drugiej kierowca jedzie te 90, jak mu nie wejdziesz blizej niz 50m
    przed maska, to ma szanse zahamowac, choc oczywiscie warunki i
    koncentracja musza byc idealne.
    Czas przejazdu przy mocnym hamowaniu ok 3s - wiec masz szanse opuscic
    pas. Chyba, ze za toba inne lemingi pojda.

    i znow - a wystarczylo poczekac 2 sekundy i przejsc bezpiecznie za
    nim.

    > To dalej miałby czerwone światło - sprawa oczywista (tak wiem, ten jeden
    > wyrok - on prawomocny jest i rzeczywiście kolesia uznano winnym?)

    W zaleznosci od kary - moze mu sie nie chce apelowac.

    > Ale co to ma do tematu?

    Do pieszych nic, ale ciekawe.

    > Wyjebał się na zakręcie i tyle (BTW ten zakręt
    > ma swoją nazwę i motocykliści akurat nie są tam nadreprezentowani na
    > barierkach).

    Tylko w samochodach to sie chyba w miare bezpiecznie konczy.

    > Ale bez paranoi, że winny jest pieszy bo nie przewidział, że ktoś jedzie
    > 130@50.

    Tu nie chodzi o przewidzenie, tylko o upewnienie sie.

    >A może ty chcesz się założyć, kto zostanie uznany winnym?

    Wolisz byc zywy czy niewinny ?

    Zastanawiac to sie mozemy jaką tam predkosc ustalą i czy wyrok bedzie
    w zawiasach. Przy tej nagonce medialnej moze byc pudlo ... ale nagonka
    zelzeje przez rok.
    Tylko czy mu wpisza 130 czy 90 ... choc i 90 moze wystarczyc.

    J.