-
Data: 2019-10-24 07:27:54
Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 24.10.2019 o 01:19, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 23 Oct 2019 23:27:04 +0200, Shrek napisał(a):
>> BTW - Wszyscy śmiali się jak aktywista rowerowy został dyrektorem
>> zarządu drug miejskich a okazuje się, że koleś robi naprawdę niezłą
>
> My we wrocku mamy "oficera rowerowego". Co on robi, to jakos trudno mi
> dostrzec.
No dlatego ja jestem pozytywnie puchalskim zaskoczony. Też myślałem że
to idiotyzm, żeby człowiek od masy krytycznej został dyrektorem zarządu
dróg miejskich. Okazało się ze jak coś wygląda głupio ale działa to
wcale nie jest głupie:P
>> robotę przejścia aktywne,
>> doświetlenia,
>
> To samochodow nie zwolni ... ale moze paru pieszych uratuje ..
Zdziwiłbyś się... Zwalnia i to do zera.
>> priorytet dla tramwajow,
>
> Mam mieszane uczucia. Nie negujac potrzeby/prawa ... burdel to wsrod
> samochodow wprowadza.
No właśnie, że... nie. Tramwaje sprawnie przejeżdzają przez duże
skrzyżowania, a wcześniej utykały bo jakiś mądry zaparkował na torach
przy skręcie i za chwile stało całe skrzyżowanie. Zresztą to nie jest
tak że tramwaje mają zielone przez wszystko i tną jak leci. Po prostu
obecność tramwaju jest przekazywana do sterownika i on to bierze pod
uwagę. Nawet nie wiem czy to (w sensie priorytetu dla tramów) jakiś
scentralizowany system (chyba nie, choć sterowniki między sobą gadają po
światłowodach, ale to po prostu w ramach systemu "ogólnego"). Jak jesteś
zainteresowany to moge spróbować wybadać temat.
> No i efekt taki, ze jade szybko, bo nigdy nie
> wiadomo, czy sie nie przyda.A tam gdzies z boku pewnie piesi
> przebieraja nozkami, bo im tramwaj ucieka.
No tak, niech stoją na światłach, bo jak jadą to piesi nie mogą wsiąść;)
> Naprawde nie da sie dobrac zielonej fali, tak zeby pasowala samochodom
> i tramwajom ?
Ogólnie zrobienie zielonej fali w dużym mieście to nie takie hop siup,
ale wydaje mi się, że właśnie wzdłuż głównych ulic się poprawilo. Być
może właśnie jest fala dla tramwajów a samochody łapią się przy okazji,
ale wydaje mi się, ze to Cezar (system zarządzania ruchem) się w końcu
nauczył jak działać;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.19 08:16 Irek.N.
- 24.10.19 08:39 Aaronyy
- 24.10.19 08:48 BronkL
- 24.10.19 08:59 BronkL
- 24.10.19 09:19 BronkL
- 24.10.19 09:19 BronkL
- 24.10.19 09:48 p...@g...com
- 24.10.19 09:59 Budzik
- 24.10.19 10:15 Myjk
- 24.10.19 10:49 p...@g...com
- 24.10.19 11:11 Mateusz Viste
- 24.10.19 11:32 BronkL
- 24.10.19 12:40 jerzu
- 24.10.19 12:47 BronkL
- 24.10.19 13:01 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=