  • Data: 2019-10-24 13:01:28
    Temat: Re: Przejście. KAMERY i FOTORADARY.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-10-24 o 12:47 +0200, BronkL napisał:
    > Akurat w Francji widziałem jak zatrzymali kierowcę, bo zamiast
    > 130 jechał 150 na autostradzie. Zaraz na pierwszej bramce
    > go skasowali.

    Kontrole bywają, jak wszędzie. Ale to nie żadna nieuchronność -
    szaleńców prujących 150+ autostradą też zdarza mi się sporadycznie
    widywać - natura ludzka wszędzie ta sama, żadna nacja nie jest
    pozbawiona idiotów. Część uchwyci radar, część złapie patrol na bramce,
    ale większość takich wybryków jednak przechodzi przez sito. Tacy
    kierowcy z reguły uspokajają się, bo mają dość tego że inni na nich
    mrugają, a i słowny opierdol też się zdarzy zebrać na najbliższym
    postoju lub stacji benzynowej.

    I ja o tym mówię właśnie - takiej świadomości społecznej w PL nie ma, a
    jeśli w jakimś zarodkowym stadium się gdzieś pojawi to szybko zostaje
    stłamszona wszechobecnym chamstwem drogowym.

    Mateusz