  • Data: 2019-10-24 07:15:55
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2019 o 06:55, CTP pisze:

    > ROTFL!!! Kuźwa, gościu, ile ty masz lat? 15? "Kamery z analityką obrazu". No,
    durniejszego pomysłu to ja już dawno nie widziałem. To już naprawdę taniej wyszłoby
    postawić sygnalizatory na żądanie.

    A wiesz ile kosztuje kamera z analityką obrazu niezłej firmy? Bo ja
    wiem, bo w okolicach tego siedzię i pracuje. To jest całkiem niewielki
    koszt w porownaniu do takiej bez. Zresztą Marcin podał "ciekawe" dane -
    10 pieszych zginęło na przejściach ze światłami 4 miało zielone - 40%.

    > A tak w ogóle, to zastanawiam się, kiedy dotrze do tych waszych pustych łbów, że w
    całej tej zabawie nie chodzi o to, aby "karać jebać nie wyróżniać", a o to, żeby
    ludzie nie ginęli na ulicach.

    I nie bedą (a w zasadzie będą ale znacznie mniej), jak kierowcy wiedzą,
    że nie są bezkarni.

    > Dlatego nie ukrywamy radarów w krzakach, tylko informujemy o nich w taki sposób,
    aby kierowcy to na pewno zauważyli. Bo wtedy mamy pewność, że kierowca zwolni i
    nikogo nie zabije.

    Ale tylko w tym jednym miesjcu. Czyli skuteczność jest bardzo niska w
    stosunku do skali problemu.

    --
    Shrek