  • Data: 2014-10-16 21:00:35
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Nakazuje zaniechanie. To wystarczy normalnemu do zrozumienia.

    Już mi się nie chce przeglądać tych przepisów, ale jest prawie pewne, że
    wyciągacie z przepisu coś czego w nim nie ma.

    > Nie z całkiem innej bajki, tylko muszą zajść szczególne okoliczności.
    >
    > Ale w tym wypadku mogą zajść, więc ten przepis też dotyczy tego o co
    > pytałeś. Jeśli kierowca ma przypuszczenie, że gibający się na krawężniku
    > przy pasach (a nawet bez pasów) pieszy może "wejść" przed maskę, ma prawo
    > się zatrzymać, a reszta *paździochów* ma się w tej sytuacji dopasować,
    > nawet jeśli, jak to napisał "dżon" nie zrobi nic aby "zaszło" wyprzedzanie
    > czy omijanie.

    Podaj przepis na to dopasowywanie się. Moim zdaniem niczego takiego nie ma
    nawet jeśli istniała obiektywna potrzeba zwolnienia choćby po to by sprostać
    innym przepisom gdy sytuacja na przejściu zmieni się.