  • Data: 2014-10-17 19:20:57
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Właśnie go NIE MA, a Ty się go DOMAGASZ.
    > Bo twierdzisz że hamowanie (czyjeś!) nie powoduje wyprzedzania
    > (Twojego).

    Nie ma mojego (albo twojego) wyprzedzania. Jest wyprzedzanie się dwu
    samochodów. Takie zjawisko wywołane adekwatnym czynem tutaj zahamowaniem
    tego z LEWEJ.

    > Ależ jest.

    > Co Ty o żądaniu przepisu o hamowaniu?
    > Wyprzedzanie polega na jeździe *szybciej* od pojazdu obok,

    Art 2. 28
    "wyprzedzanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
    ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;"

    a więc wcale nie szybciej !!!

    >i NIKOGO
    > nie obchodzi przyczyna tej różnicy prędkości.

    Jak nie obchodzi to nie ma mowy o winie.

    > Zaniechanie dotyczy niedopilnowania aby do wyprzedzania nie doszło,
    > to że "praktycznie" sprowadza się do konieczności hamowania to
    > inna sprawa - ale nikt nie zabrania kierowcy teleportować się :>

    Któremu ?!

    Masz czyn kierowcy lewego samochodu w postaci hamowania i skutek w postaci
    wyprzedzania się samochodów.