  • 11. Data: 2010-10-26 07:59:49
    Temat: Re: Przejechałem kota
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote:

    >Miałeś szczęście.
    >Koledze wpadła pod moto kura. Taka najzwyklejsza ze wsi. Z kury nie było co
    >zbierać, a kolega miesiąc w szpitalu spędził.

    O, watek kury powrocil po latach..;)
    No, mnie tez sie przytrafilo b.dawno temu. Jakbym sie wtedy zatrzymal
    to tez bez szpitala by sie nie obeszlo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2010-10-26 09:34:26
    Temat: Re: Przejecha?em kota
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Siemka
    > Dobrze, ?e si? nie wyje..przewr?ci?e? :)
    > Daj jakie? namiary na siebie.

    Doszedł mail na priv?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 13. Data: 2010-10-26 10:05:23
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Doszedł mail na priv?

    Nie doszedł.
    mail do mnie:
    marcin73[małpa]op.pl

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 14. Data: 2010-10-26 12:12:05
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miałeś szczęście.
    > Koledze wpadła pod moto kura. Taka najzwyklejsza ze wsi. Z kury nie było
    > co zbierać, a kolega miesiąc w szpitalu spędził.

    diabeł nie kogut, eee...kura :)

    b.

  • 15. Data: 2010-10-26 19:00:18
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 25 Paź, 23:19, "=Mich=" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > tegoroczna sarna.

    No, sarniarze... A ktory przecial sarne na pol?

    Motocyklem?

    I ustal na kolach?

    He? :)

    pzdr, dr
    14/525
    i K12S aka yelonkoyepca

  • 16. Data: 2010-10-26 19:11:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 21:00, doktorski pisze:

    > No, sarniarze... A ktory przecial sarne na pol?
    >
    > Motocyklem?
    >
    > I ustal na kolach?
    >
    > He? :)
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525
    > i K12S aka yelonkoyepca
    Ja:-)do końca nie przeciąłem,ale straty dużo niższe i na kołach wróciłem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-10-26 19:16:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 21:11:02 +0200 osobnik zwany Monster
    wystukał:

    po tobie toby racze eksplodowała :)

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2010-10-26 19:34:14
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 21:16, masti pisze:

    > po tobie toby racze eksplodowała :)

    Bez przesady,kulturalnie,Beemką.
    Ale to chyba jedyny rodzaj wypadku przy którym się świadkowie
    zatrzymują-zanim zawróciłem coby do rowu zepchnąć już stał klient na
    sarninę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-10-26 20:00:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 21:34:14 +0200 osobnik zwany Monster
    wystukał:

    > Bez przesady,kulturalnie,Beemką.

    no toć o tym mówię. Nasze bokserki to raczej "chirurgicznego cięcia" nie
    zrobią :)

  • 20. Data: 2010-10-26 20:40:16
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    masti napisał(a):