  • 41. Data: 2010-10-29 16:34:33
    Temat: Re: Przejechałem kota
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-29 15:53, Użytkownik Michał V-R napisał:

    > A czy to juz nie podchodzi pod klusownictwo?

    Nie, zabrałeś aby drogi nie zaśmiecać zwłokami.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-10-30 10:22:02
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > A nie wiadomo co z nim później. Ja też nie wiem czy był pod kołami czy
    > go tylko przepchnęło.

    Jednak kot przeżył. Znajomi mieszkają niedaleko tego miejsca i wiem od
    nich że kot doszedł do siebie...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 43. Data: 2010-10-31 22:27:13
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-10-25 12:42, Wojtek Sobociński pisze:
    > Przejechałem dziś rudego kota, z obróżką, w Milanówku na Ludnej. Szok!
    > Wyskoczył z prawej strony prosto pod motor, na skos w lewo przez
    > jezdnię. Zdążyłem tylko trochę zwolnić i zebrać się w sobie. Potem
    > poczułem że wpadł prosto pod koło, przejechałem (?) po nim jakby
    > obydwoma, motor ledwo się zachwiał... i po wszystkim. Obejrzałem się -
    > kot się przeturlał po jezdni, podniósł się i uciekł. Wtedy dopiero mi
    > się gorąco zrobiło.

    uff.. ciesz się że nie wróbelka!!!!:))
    Bo byś musiał piwo wszystkim na preclu stawiać:))

    Pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 44. Data: 2010-10-31 23:18:24
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > uff.. ciesz się że nie wróbelka!!!!:))
    > Bo byś musiał piwo wszystkim na preclu stawiać:))

    Dlaczego trzeba piwo za wróbelka stawiać? :)
    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 45. Data: 2010-11-01 09:30:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):

    > Dlaczego trzeba piwo za wróbelka stawiać? :)

    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Troll&v=1
    8pl
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 46. Data: 2010-11-01 15:17:58
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-01 10:30, Magic pisze: