  • 1. Data: 2010-10-24 16:39:39
    Temat: Pomoc w początku z jednośladami
    Od: rusiek <tomekg96@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam , zamierzam kupić sobie motorower i chciałbym żeby był jak najmniej
    awaryjny . Myślałem nad yamahą tzr i dt , aprilą rs . Wiec proszę żebyście
    mi pomogli w wyborze jak najmocniejszego . Z góry dziękuje .

  • 2. Data: 2010-10-24 16:53:27
    Temat: Re: Pomoc w początku z jednośladami
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "rusiek" <tomekg96@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam , zamierzam kupić sobie motorower i chciałbym żeby był jak najmniej
    > awaryjny . Myślałem nad yamahą tzr i dt , aprilą rs . Wiec proszę żebyście
    > mi pomogli w wyborze jak najmocniejszego . Z góry dziękuje .
    R1

    Bartek
    niebieska9'99
    Ave1,8
    EL

  • 3. Data: 2010-10-24 18:00:13
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Witam , zamierzam kupić sobie motorower i chciałbym żeby był jak najmniej
    > awaryjny . Myślałem nad yamahą tzr i dt , aprilą rs . Wiec proszę żebyście
    > mi pomogli w wyborze jak najmocniejszego . Z góry dziękuje .

    kolega ka ce przak zazartowal sobie

    zalezy jaka gotowka dysponujesz, czy to ma byc nowy czy tez uzywany
    motor/rower

    z wlasnego doswiadczenia powiem ze przez 3 lata ujezdzalem yamahe bws 50cc
    (rok produkcji 1997 takze dosc wiekowy sprzet) i jezeli chodzi o
    bezawaryjnosc to jest max, zero problemow

    na rynku znajdziesz wiele opcji z chin, tutaj zdania sa podzielone, jedni
    bardzo nazekaja ze tandeta i wogole drudzy zas chwala ze tanie w zakupie i
    nie maja zadnych problemow

    pozdr

  • 4. Data: 2010-10-24 19:17:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 20:46, solo pisze:

    > daniach się nadaje). Siostra miała Piaggio z '93 a kuzyn w tym samym
    > czasie kupił od pobliskiego importera Kingway'a o 14 lat młodszego, i
    > jak sie okazało po ok 2 latach Piaggio miał się wyśmienicie a w
    > Kingway'u złamała się rama w okolicy silnika więc sami oceńcie jak się
    > ma chińszczyzna do porządniejszych skuterów.

    oj, zaczyna sie...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-10-24 19:47:02
    Od: rusiek <tomekg96@_NOSPAM_o2.pl>

    No chinola to na pewno nie chcem mieć (bo to można powiedzieć nie początek
    przygody tylko restart bo mam chinola który co chwile się psuje ) .
    Chciałbym kupić coś do max 5000 zł . No to tylko używany wchodzi w grę .

  • 6. Data: 2010-10-24 23:29:16
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 297 roku bieżącego, rusiek zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > początek przygody tylko restart bo mam chinola który co chwile się
    > psuje ) . Chciałbym kupić coś do max 5000 zł . No to tylko używany

    A można prosić po polsku? Słyszałeś o przecinkach?
    BTW Słowo "chcem" nie istnieje w naszym języku.

    http://www.sjp.pl/chcem

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 7. Data: 2010-10-25 05:21:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 21:47, rusiek pisze:
> [...]
    > początek przygody tylko restart bo mam chinola który co chwile się psuje
    > ) . Chciałbym kupić coś do max 5000 zł . No to tylko używany wchodzi w

    Detek, tani, odporny, daje duzo frajdy :)
    No i jak wyglebisz to straty beda prawie zerowe :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 8. Data: 2010-10-25 06:20:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 297 roku bieżącego, rusiek zeznał(a) jak następuje:

    > A można prosić po polsku? Słyszałeś o przecinkach?
    > BTW Słowo "chcem" nie istnieje w naszym języku.

    daj luz, jak ktos tak pisze i ma sikacza w podpisie to jest niereformowalny

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-10-25 07:12:51
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "siny" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > kolega ka ce przak zazartowal sobie
    [ciach]
    Chyba nie czytasz dokladnie, kolega z sikacza potrzebuje najmocniejszy a nie
    najbardziej niezawodny.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 10. Data: 2010-10-25 08:13:21
    Od: Sil <p...@o...pl>

    On 10-10-25 01:29, PawelK vel Pablo wrote:

    > A można prosić po polsku? Słyszałeś o przecinkach?
    > BTW Słowo "chcem" nie istnieje w naszym języku.
    >
    > http://www.sjp.pl/chcem

    BTW też nie istnieje mądralo.
    Nawet po rozwinięciu będzie po angielsku.
    Dużą literą zaczyna się tylko pierwszy wyraz w zdaniu, a nie pierwszy i
    drugi, a Słowo nie jest w tym przypadku nazwą własną.

    Tak więc zamiast się mądrzyć lepiej odpowiedzieć komuś merytorycznie (o
    ile ma się coś do powiedzenia). O zbawiennym wpływie na dołujący poziom
    tej grupy nie wspomnę.

    pozdrawiam
    Sil