  • 11. Data: 2010-11-12 20:34:04
    Temat: Re: Przeglądarka Chrome
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mam problem z Chrome od wersji 7.x.x.x w górę.
    >
    > Na starej 6.x.x.x obrazki we flashu wyświetlały mi się dobrze ale nowe
    > pokazują tylko kawałem paska.
    >
    > Przykład:
    >
    > http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/3605-w
    yprzeda-aut-100-bezwypadkowe

    > i po kliknięciu na obrazek zamiast całego pasek:
    >
    > http://www.webpagescreenshot.info/img/933365-1112201
    030906pm.jpg

    > Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko
    > jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się
    > aktualizuje do nowego gówna)
    >

    > Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ??
    Sam napisałeś: bo to g... od Wielkiego Google co "wie lepiej".

    Osobiście używam (i polecam) przeglądarkę/czytnik/itp Seamonkey.
    Open Source i NIE wymusza żadnych upgrade "w tle"...
    Win$/Lin/MacOs.
    Dalej pochodna NetscapeNavigatora (kto go dziś pamięta?).

    W.P.

  • 12. Data: 2010-11-12 20:43:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 21:34, W.P. pisze:

    > Osobiście używam (i polecam) przeglądarkę/czytnik/itp Seamonkey.
    > Open Source i NIE wymusza żadnych upgrade "w tle"...
    > Win$/Lin/MacOs.
    > Dalej pochodna NetscapeNavigatora (kto go dziś pamięta?).

    Tu nie chodzi o zmianę przeglądarki tylko czemu nagle Chrome nie
    wyświetla poprawnie prostych rzeczy które w poprzednich wersjach
    działały bez problemu, oczywiście na innych przeglądarkach działa bez
    problemu.
    Kto dziś pamięta szum modemu zanim odpaliło się Netscape :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 13. Data: 2010-11-12 21:12:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Zasilacz jest odpowiednio dobrany do parametrów laptopa
    > i nie trzeba go zmieniać

    Więc o czym chciałeś *tu* porozmawiać?

    >.. czekam na inne propozycje

    pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 14. Data: 2010-11-12 21:24:18
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > problemu.
    > Kto dziś pamięta szum modemu zanim odpaliło się Netscape :)

    Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

    > tylko czemu nagle Chrome nie
    > wyświetla poprawnie prostych rzeczy

    bo Góówno Brat "wie lepiej". Koniec i kropka :(

    W.P.

  • 15. Data: 2010-11-12 21:27:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 22:24, W.P. pisze:

    > Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

    To miałeś wypas :) ja zaczynałem od 1200 i do tego postawiony BBS :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 16. Data: 2010-11-12 21:29:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 22:12, JoteR pisze:

    > pl.comp.os.ms-windows.winnt

    Podziękował, sprawdzę ... choć tu też nie widzę w nazwie sprzęt :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 17. Data: 2010-11-12 21:32:44
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-12 22:27, Chris pisze:

    > To miałeś wypas :) ja zaczynałem od 1200 i do tego postawiony BBS :)

    no i taki stary wyga netowo/grupowy a grup nie rozróżnia:(

  • 18. Data: 2010-11-12 21:49:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 22:32, Jawi pisze:

    > no i taki stary wyga netowo/grupowy a grup nie rozróżnia:(

    Starość nie radość a tak na serio to siedzę w sumie tylko na news.b3d.pl
    a że tam nie mam odpowiedzi to szybko pomyślałem o tej grupce i dodałem
    do czytnika na szybko jak widać myliłem się :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 19. Data: 2010-11-12 22:16:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Podziękował, sprawdzę ... choć tu też nie widzę w nazwie sprzęt :)

    Spójrz na opis grupy:
    "pl.comp.pecet - Pecety, czyli sprzęt komputerowy klasy PC".
    Jest to też opisane w FAQ tej grupy: http://pecetfaq.republika.pl/index2.htm
    "Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami
    klasy PC, *dotyczące sprzętu*. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat
    problemów z jakimkolwiek systemem operacyjnym."
    Stąd też najczęstszą reakcją na pytania dot. systemu operacyjnego lub
    oprogramowania jest skierowanie rozmowy na zasilacze i kondensatory. W ten
    sposób czyni się delikatną aluzję, że poruszony temat jest NTG.

    JoteR

  • 20. Data: 2010-11-12 22:44:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 23:16, JoteR pisze:

> [...]
    > oprogramowania jest skierowanie rozmowy na zasilacze i kondensatory. W
    > ten sposób czyni się delikatną aluzję, że poruszony temat jest NTG.

    Za dawnych czasów kultura grup dyskusyjnych kierowała do FAQ jak widać
    to się zmieniło ... w czytniku nie mam czegoś takiego jak opis grupy.

    Temat zasilaczy i kondensatorów znam z życia :) a przy okazji
    kondensatory są już mało na czasie i chyba skończyły się na ABIT-ach :)

    Ok koniec bo robi się z tego OT ... FAQ zapamiętam...

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem